Alla inlägg den 23 februari 2009

Av Marlie - 23 februari 2009 18:32

Redan igår kväll märkte jag att Saga skulle vara sämre idag, hon sov jätte oroligt, vaknade med 15minuters mellanrum och var jätte ledsen. Hon låg i sängen, grät och skrek "aaj, mamma, aj!" ... Så fortsatte hela natten, i perioder fick vi iaf sova några timmar åt gånger. När vi väl vaknade till liv vid halv 9 imorse så hade skrutt 39 i feber och gnällde mycket över att hon hade ont i örat. Ringde vårdcentralen och fick en tid vid 14 på dagen och mycket riktigt - Saga har åkt på öroninflammation och går nu på "cin" om du frågade henne själv :)  Hon har fortfarande hög feber och har väldigt ont imellanåt men förhoppningsvis ger det med sig ganska snart, hon ska äta medicin i 5dagar.


En sjuk skrutt tittar på Pippi...


Idag har jag tokfyndat på Blocket, en ny JÄTTEFIN soffa. En Ekeskog - den är hur sköön som helst! Så nu ska den här jäkla Ektorp ut igen, aldrig suttit så oskönt i hela mitt liv.


Nu ska jag försöka få i Saga lite drickayoghurt - det ända som gått ner idag. Sedan är det dags att sova..

Tidigare månad - Senare månad

Om mig och bloggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Ovido - Quiz & Flashcards