Alla inlägg den 25 februari 2009

Av Marlie - 25 februari 2009 20:08

Saga har börjat bli bättre, hon är helt feberfri och örat verkar näst intill bra. Hon snorar och hostar dock en del fortfarande och blir därför hemma hela veckan. Jag kände igår under dagen hur en förkylning sakta men säkert började komma smygades och idag har det bara smällt till - jag är dundertrött och snorar för sju. Men med lite extra sömn och nässpray klara man det här också :)


Igår fikade även vi semlor, som jag skulle kunna tippa att varje kotte i vårt avlånga land gjorde... Men, det var inte alla som åt Wilmas små hemmabakade semlor, i alldeles lagom storlek.



Saga och jag hade även en mysigt stund ute i snön igår förmiddag. Med ut var pulkan, hinken, spaden och även en sandform - efter några minuters fundering ute tittade Saga på mig och spaden samtidigt som  hon mumlade någonting tyst för sig själv innan hon gick iväg med tunga steg och satte sig i en snöhög och började gräva.. :) Hon är min totalt underbara gos! Och utanför köksfönstret har vi en väldigt liten och fin snöängel..



Tidigare månad - Senare månad

Om mig och bloggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Skapa flashcards