Alla inlägg den 28 februari 2009

Av Marlie - 28 februari 2009 22:24

Imorgon är sista dagen för att lämna in semesteransökan för i sommar och hur sjutton ska jag ha koll på det redan nu?? Jag får ångest! Hur sjutton får man sommaren att gå ihop med småbarn? Jag vägrar lämna Saga på sommardagis! Och har ingen vidare koll på när det är sommardagis och allt sånt där än. Måste nog ringa Sussi imorgon och höra lite med henne.. Jag vill att min dotter ska få sommarlov, så imorgon åker kalendern fram och vi får göra det bästa av det.


Jag är totalt sänkt och borde sova för länge sedan. Mår verkligen inge bra.. Imorgon ska jag försöka såsa omkring här hemma hela dagen förutom en stund på förmiddagen - Saga har gympa för första gången imorgon och det vägrar jag missa :) Sova massor imorgon natt för sen är det ny vecka med massa nya arbetspass. Saga mår iaf bra nu och det är skönt, "ciinen" är slut och lyckligast är nog hon.. :) Hur duktig som helst har hon varit, hon har gapat och tagit medicin fast hon mer eller mindre knappt fått ner den, man har verkligen sett hur bara vill upp igen.


Jag måste bara nämna en av jordens bästaste.. Maria, som slår allt och alla med hästlängder. Ditt fina stöd och alla kloka ord gör mig så glad. Är verkligen så glad att jag har dig. Bästa du! <3

Tidigare månad - Senare månad

Om mig och bloggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Ovido - Quiz & Flashcards