Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Marlie - 16 mars 2009 14:47

Åkte ner till Lindex i centrum och skulle köpa just dom där jeansen och just den där koftan - men tror ni det fanns kvar då eller?? Nä, icke sa nicke! Så gick därifrån med kläder till Saga. Så redan nu har jag en projekt att ta mig an på onsdag, nämligen åka iväg till någon BRA hm butik och försöka hitta det jag hittade på deras hemsida idag. Vet ju att allt inte finns, men förhoppningsvis en del iaf.. :) Det jag inte hittar i butik får jag väl beställa.


I heller blev det någon bakning idag, var och handlade, kom hem och tappade lusten TOTALT. Så kan det vara, men sak samma - det är ju ett par dagar kvar.


Nu ska jag hämta Saga och så ska vi åka och köpa nya skor till henne.. Tror faktiskt att det får bli en sväng till Enköping. Stora frågan är - fodrade eller icke fodrade stövlar? :)

Av Marlie - 16 mars 2009 10:05

En helt vanlig måndag och jag är  ledig, det känns jätte skönt. Har jordens värsta pannknack och har jobbat hela helgen. Alldeles snart ska jag ta mig ner till centrum, ska gå på Lindex och shoppa dom där kläderna jag såg för ett tag sedan :) Och sen ska jag gå ett varv på ica för att köpa några smågrejer så jag kan börja baka lite tills på fredag och lördag.


På fredag fyller mammas bästa 2 år, så på fredag kväll ska vi äta middag och tårta med mamma och dom, och även familjen från Tyresö, ska bli mysigt. På lördag har vi tänkt ha lite "öppet hus" här hemma, dagen kommer börja tidigt med Camilla, Markus och Wincent som kommer hit för en mysig lördagsfrukost. Sedan kommer dagen rulla på, tror det blir en mysig dag :) Lite simmis ska jag och Saga hinna med och trycka in också .. :) Och som jag sa till Camilla, vi har inget dunderkalas i helgen utan dom som vill dom kommer.. :) Ingen är direkt bjuden så ingen blir direkt bortglömmen, är man sugen på lite lördagsfika med bus och lek är man alltid välkommen :) Hittillis har dom som vill fira Saga frågat när dom får komma :)


Idag skulle jag hämtat Sagas vagn men det gick åt helvete. Tjejen jag skulle köpa den av ligger tydligen inne för kraftiga sammandragningar tidigt i graviditeten.. Aja, jag letar vidare - i bästa fall hittar jag en ny eller så blir hon bra och då skulle hon höra av sig.


Kommer mer senare...

Om mig och bloggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Ovido - Quiz & Flashcards