Alla inlägg den 11 september 2009

Av Marlie - 11 september 2009 09:44

Idag är det fredag och jag är hemma med två sjuka barn. Inte riktigt enligt plan, skulle ha jobbat igår och idag. Och Mattias jobbar sin sista dag på Coop idag, vilket innebär att han inte kunde vara hemma med sjuka barn.


Den här dagen kommer bjuda på mycket filmgos i soffan tillsammans med ungarna, men också på en del fixa och ordna här hemma. Min älskade kökssoffa har äntligen kommit på plats och jag är så nöjd! Det blev så bra som jag hoppades och den var inte alls så stor och klumpig som jag trodde där ett tag. Och inte nog med det, det är massor med förvaringsutrymme i den!


Ikväll kommer även nya malm byrån på plats, nu hoppas jag bara att någon vill köpa vår vita byrå. Den får inte plats någonstans och pengarna skulle sitta fint just nu.. :) Har fyndat en del på Blocket om vi säger så!


Våra nya köksstolar kom hem igår också, och förhoppningsvis hinner Mattias förbi Ikea på vägen hem för att köpa ny klädsel till dom. Sen är det bara köksbordet vi behöver göra någonting åt, antingen ska vi ha kvar det vi har eller så får Veronika & Mickes köksbord flytta hit, frågan är - blir jag mer nöjd med det? Båda två behöver hur som helst slipas ner lite grann så vi kan måla dom vita. Förhoppningvis hinner vi med det i helgen.

Om mig och bloggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Skapa flashcards