Alla inlägg den 13 september 2009

Av Marlie - 13 september 2009 07:18

Idag finns det ungefär sjuhundra saker på Åkervägen som behöver fixas och vi har flera ställen vi vill till idag. Bland annat en loppis i Grillby, den ser så sjukt mysig ut och förhoppningsvis kan man nog fynda mycket! Vi skulle verkligen behöva hinna med ett besök på tippen, men det är så tråkigt!


Dagen igår bjöd på lyx-helg-frukost hos familjen Ländström innan vi gjorde oss iordning för att åka ut till Tyresö och fira Frejas 3års dag. När vi kom hem igen till Lindegårdsvägen och familjen Ländström dog vi en stund i soffan innan vi började styra med lördagsmiddagen - männen och barnen åt grillat eftersom dom inte förstått att kräftor är goda, jag och Veronika fick i oss tre paket och bestämde att vi ska hinna med att kräftor en gång till, snart.


I fredags hade vi middagsgäst, jätte trevligt. Var alldeles för länge sedan! Jag är så himla glad för deras skull, det här kommer gå bra och det kommer bli sjukt underbart, jag längtar.


Mattias hann med ett besök på Ikea på vägen hem i fredags så köksstolarna och fåtöljen är jätte fina nu :) Längtar tills vi målat stolsbenen och bordet vita, just nu är det blandat och det är ju inte direkt fint - lite vitt, lite antikbets och lite ek :) Kort kommer så fort det börjar lika färdigt - jag lovar!

Om mig och bloggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Skapa flashcards