Direktlänk till inlägg 18 september 2009

Plötsligt händer det ...

Av Marlie - 18 september 2009 08:47

... nu försvinner jag härifrån. Tänker inte ge folk mer att gotta sig i, för det finns dom där ute som njuter av hur jag mår, finns folk som känner sig som vinnare när jag mår piss.

 

 

Bloggpaus på riktigt!

 

 

hejdå.

 
 
Jessisa

Jessisa

18 september 2009 11:03

Lilla gumman!
Det du nu går igenom är jobbigt otroligt jobbigt, jag lider med dig.
Det kommer att ta tid att läka alla sår, det kommer att tid att finna tillit igen, det kommer att ta tid att få det som det var.

MEN om du älskar och du är redo för att förlåta, så LÅT det ta ta tid, låt det ta den tid det tar.

Tror att du måste låta den männsika som sårat dig försvinna ur dina tankar - jag vet att den personen svikt dig, men ödsla inte energi på den personen- lägg den energin på att återbygga det som rasat!!


SKICKAR EN MASSA KRAMAR TILL DIG!!!!!!!!!!!!
Jessisa

http://jessisa.bloggagratis.se

 
Nettan

Nettan

18 september 2009 18:35

NEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!! Du får inte försvinna härifrån!!!!

Finns ingen så bra bloggerska som du ju....

En sak kan jag nog säga, INGEN är vinnare eller förlorare utan alla har nog både vunnit och förlorat något i detta här. Det viktigaste är bara att DU är DU, och mår du bra av att skriva av dig här så SKA du göra det!!!

Åh, vill bara ha dig här nu och önskar att jag kunde blåsa bort allt det onda............

Lilla älskade Marlie, du VET var vi finns!

Love!

http://www.skorpan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Pernilla, Mistral

18 september 2009 23:13

Åh nej vad tråkigt att du ska sluta blogga!! Jag hoppas verkligen att du har fel i att andra gottar sig i om du mår dåligt. Det är fruktansvärt, då kan jag lova dig att de inte mår bra själva heller! När du har lust att skriva igen hoppas jag att du gör det för du skriver så himla bra! Men viktigast av allt- gör Marlie glad igen! Mata in massor av kärlek från familjen och dina närmsta, du kommer att klara detta!

Stora kramar Pernilla

 
Tesan

Tesan

20 september 2009 01:00

Tycker det är tråkigt att du slutar blogga, men känns det inte rätt judt nu så ska du inte göra det. Gör det som känns bra så att du kan må bra, de är viktigast!!

Ni kommer inte vara ivägen här nere, längtar tills ni kommer hit!! Saknar dig också

http://www.nogg.se/tesan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marlie - 29 mars 2016 08:17

Bålsta var ganska nytt för mig och Camilla visade mig allt & alla. Jag var 17, eller kanske 18. Det var hemmafest. Det var Camillas barndomsvänner och där i soffan satt han, han den där killen som var lite roligare, lite snyggare, lite märkvärdigare ...

Av Marlie - 11 juli 2015 23:27

Världens och livet har precis visat oss sin sämsta sida.  Min åttaåring har nyss behövt hälsa på någonting jag ville hon skulle slippa, för alltid.    Bålsta är omskakat och många sörjer den tragiska händelse att en nioårig flicka mist livet, u...

Av Marlie - 1 juni 2015 22:55

Det var fredag, sent en fredagsnatt. Hockeyn var på och du lät hockeyn få bli öppningsfrasen på ett samtal som tre dagar senare fortfarande lever och som vänder upp och ner på hela min tillvaro. På ett väldigt bra sätt.    Vem är du? Vad kommer...

Av Marlie - 11 november 2014 21:48

Det är inte ens en månad kvar. Inte ens tre veckor kvar. Herregud.   Det är två veckor och fem dagar. Det är nitton dagar kvar. Va vadå? Nitton dagar! Det är inte ens tjugo dagar kvar. Håll i hatten. Jag är nervös. Jag är pirrig.   Det ...

Av Marlie - 12 oktober 2014 22:50


Jag har drömt om en bröstoperation så länge jag kan minnas och för 2-3 år sedan hoppades jag att det skulle bli möjligt innan jag fyller 30 och nu sitter jag här... 27år gammal och om 49 dagar händer det.   Om 49 dagar blir min dröm verklig...

Om mig och bloggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Skapa flashcards