Alla inlägg den 20 september 2009

Av Marlie - 20 september 2009 13:01

Äh, det här med bloggpaus är ingenting för mig. Jag tycker om min blogg alldeles för mycket, jag har alldeles för stor glädje och nytta av den för att kunna låta bli. Jag behöver mitt ställe för att ventilera och vräcka ur mig saker. Bra och dåliga saker, roliga och tråkiga saker. Så gott folk - jag är tillbaka från någonting man knappt kan kalla bloggpaus... :)


-------------------------------------------------------------


Jag har kokat över, jag är så full med känslor och tankar som jag behöver få ur mig. Jag har bromsat mig själva flera gånger från att sätta mig ner vid datorn för att tömma mig själv på tankar, känslor och funderingar. Sista tiden har min blogg handlat mycket om hur jag mår, men just nu är det mest aktuellt, det är det som tar upp min tid. Alla känslor och tankar inom mig äter snart upp mig, jag orkar inte så mycket mer snart. Det behöver ta stopp, väldigt snart. Annars kommer jag knäckas totalt, är redan en god bit på vägen, tyvärr! Jag har haft en förbjuden tanke, en riktigt förbjuden sådan. Och den behöver försvinna igen, nu på en gång.

 

-------------------------------------------------------------

 

Jag har tre mostrar som är värda så oerhört mycket. Ni är tre som verkligen finns när det gäller, jag är glad att just ni är mina bästa! Finare får man leta efter, jag älskar er!

Om mig och bloggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Skapa flashcards