Alla inlägg den 22 september 2009

Av Marlie - 22 september 2009 13:02

Idag är det bara du och jag                                          Ulf Lundell - Kärleken förde oss samman.

Idag är det bara vi två                                                                     En av tre låtar från bröllopet.

Du är min

Och jag är din

Och kärleken förde oss samman

Hör du hur klockorna ringer

Tid att ta ännu ett steg

Min ring glimmar på ditt finger

En kyss och sen börjar vår väg

Idag är det bara du och jag ...

En man

En kvinna

Har sin egen värld

För sällskap

För stöd

Och för glädjen att va här

Ta min hand så följer vi vägen

Genom regn och sol är jag din

Vi tar med oss den gyllene regeln

Och förs fram av en viskande vind


______________________________________ 

 

Livet tar totalvändning ibland, men det stoppar inte mina känslor för dig, min älskling. Jag, du, vi har vaknat upp och nu kan ingenting kan bli sämre. Vi har funnit varandra, vi har funnit en väg, tillsammans som par. Någonting vi hade behövt göra för flera år sedan. Men det är aldrig försent. Idag står vi här, tillsammans och det är huvudsaken. Idag, imorgon och för alltid är det bara du och jag..


Älskling, håll mig hårt och släpp mig inte. Jag har gjort mitt val, ska hålla dig hårt resten av mitt liv. För mig finns det bara en, och det är du.


Om mig och bloggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Ovido - Quiz & Flashcards