Alla inlägg den 24 september 2009

Av Marlie - 24 september 2009 10:03

Vet ni vad som händer idag? Jag ska jobba, efter ungefär hundra år med sjukdomar här hemma. Saga har varit dåligt, jag har varit dålig, Saga har varit lite mera dålig. Men den här veckan har Saga varit hos Sussi hela veckan, peppar peppar... !! :) Blir ett kort pass idag, ett lagom pass efter så många sjukdagar. Men ska faktiskt bli lite roligt, känner mig lite småtaggad faktiskt :)


I eftermiddag ska vår dotter åka med mormor och alla till Tyresö. Dom ska äta middag tillsammans och gratta Göran som fyller år. Grattis på födelsedagen, Göran!

Det innebär ju att vi får en barnfri eftermiddag och då tänkte vi passa på att åka till Barkaby för att kolla på soffa och förhoppningsvis beställa en, eftersom leveranstiden ligger på ca 6 veckor. Vem har tid att vänta så länge? :)


Imorgon bär det av till Solna och "lilla gatan" som Veronika kallar det !? :) Familjen Ländström ska få lite kostnadsförslag på tatueringar och jag skulle vilja veta vad min Saga-tatuering skulle gå på. Vem vet, i bästa fall kanske man kan trycka in det den här månaden :) Så med andra ord, imorgon blir det en trevlig utfykt med familjen Ländström och gissningsvis en trevlig fredagsmiddag på vägen hem.


På lördag är det 70års kalas hos min farmor som gäller. Tiden går så fort och jag har inte sett släkten på jätte länge känns det som, så det kommer bli jätte mysigt. Men bäst av allt, jag får träffa Nettan efter all den här jävla röran som varit! Saknar henne verkligen jätte mycket!





Om mig och bloggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Skapa flashcards