Direktlänk till inlägg 11 oktober 2009

Trötter...

Av Marlie - 11 oktober 2009 08:10

Jag förstår inte att man kan vara så trött som jag när jag vaknde, trodde inte det var sant! Helt makalöst, men det börjar ordna upp sig nu.. :)


Har inte kunnat blogga om helgerna planer i allt för stora drag, då vi skulle vara barnvakt till Tuva, men Veronika ingenting visste. Vi överraskade med frukost hemma hos familjen Ländström och födelsedagsbarnet igår, och under frukosten fick Veronika reda på Mickes planer, han hade planerat en "födelsedags-dag" med vuxentid. Tror nog dom haft en underbar lördag! Jag hoppas det iaf..


Vi hade en lördag som bjöd på full rulle hela dagen.. Vi hade tänkt städa och röja som sjutton här hemma, men det var lättare sagt än gjort med två småtjejer! Men det får bli idag istället. Idag ska vi även åka en sväng till Barkarby och beställa tapet till hallen, vem vet - vi kanske passar på att shoppa det som ska shoppas på Ikea till  hallen på en gång.. Det visar sig, vi har sagt att hallen ska vara klar senast när soffan kommer, för då börjar projekt vardagsrum.


Nu är det frukostdags!

 
 
veronika

veronika

11 oktober 2009 11:10

jo vi hade en super dag igår och tackar så hmskt mycke att ni tog Tuva,puss älskar er!

http://frulandstrom.blogg.se

 
Ingen bild

Milla

11 oktober 2009 21:05

Vi kan ta varandra i hand när det gäller trötthet tror jag. Jag hoppas att allt är bra med dig. Kan du inte höra av dig när du ska till N så att vi kan träffas en sväng? Det vore på tiden tycker jag. Prata lite gamla minnen och så.

Kram På dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marlie - 29 mars 2016 08:17

Bålsta var ganska nytt för mig och Camilla visade mig allt & alla. Jag var 17, eller kanske 18. Det var hemmafest. Det var Camillas barndomsvänner och där i soffan satt han, han den där killen som var lite roligare, lite snyggare, lite märkvärdigare ...

Av Marlie - 11 juli 2015 23:27

Världens och livet har precis visat oss sin sämsta sida.  Min åttaåring har nyss behövt hälsa på någonting jag ville hon skulle slippa, för alltid.    Bålsta är omskakat och många sörjer den tragiska händelse att en nioårig flicka mist livet, u...

Av Marlie - 1 juni 2015 22:55

Det var fredag, sent en fredagsnatt. Hockeyn var på och du lät hockeyn få bli öppningsfrasen på ett samtal som tre dagar senare fortfarande lever och som vänder upp och ner på hela min tillvaro. På ett väldigt bra sätt.    Vem är du? Vad kommer...

Av Marlie - 11 november 2014 21:48

Det är inte ens en månad kvar. Inte ens tre veckor kvar. Herregud.   Det är två veckor och fem dagar. Det är nitton dagar kvar. Va vadå? Nitton dagar! Det är inte ens tjugo dagar kvar. Håll i hatten. Jag är nervös. Jag är pirrig.   Det ...

Av Marlie - 12 oktober 2014 22:50


Jag har drömt om en bröstoperation så länge jag kan minnas och för 2-3 år sedan hoppades jag att det skulle bli möjligt innan jag fyller 30 och nu sitter jag här... 27år gammal och om 49 dagar händer det.   Om 49 dagar blir min dröm verklig...

Om mig och bloggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Ovido - Quiz & Flashcards