Direktlänk till inlägg 11 oktober 2009

Två så underbara...

Av Marlie - 11 oktober 2009 21:40

Jag och Saga ligger i Veronika & Mickess säng och ska sova middag, då börjar min fina dotter gråta och jag frågar förbryllat vad som är fel, jag får ett kort och ärligt svar...

- Mamma, jag saknar Tesa!

Jag klappar henne på kinden och lovar att vi ska ringa Tesa senare under eftermiddagen. Sagt och gjort, Saga hade ett kort, men oerhört efterlängtat samtal med sin Tesa.


Hon frågade mig titt som tätt hela eftermiddagen när Tesa & Beth skulle komma.


Jag är SÅ glad att Saga har er, att vi har er. Ni är så bra! Jag blir varm i hela hjärtat när hon pratar om er, när hon frågar efter er - för jag vet att ni kommer, jag vet att ni ibland saknar henne också. Jag vet att hon har tagit plats i era hjärtan och att ni alltid kommer ha en dörr öppen, för min Saga.


Jag njuter av min Saga varje dag, och jag mår så bra av att veta att det finns andra människor som också njuter av att min fina dotter finns. Jag är oerhört glad och tacksam att vår bästa dotter har många runt omkring som bryr sig om henne, som älskar henne och som alltid finns där - för att hjälpa henne torka tårarna eller dela hennes glädje.


Tack!

 
 
Maddo

Maddo

11 oktober 2009 22:17

Vilken fin blogg! =)

http://dreammaddo.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Tesa

11 oktober 2009 22:29

Kan bara säga Underbara barn!
Älskar er sjukt mycket och kommer alltid finnas för er

 
Ingen bild

Mamma

12 oktober 2009 05:32

Mormors hjärta! Du är underbarast SAGA!

 
Nettan

Nettan

12 oktober 2009 09:22

Härligt! Kärlek!!!

http://tankerummet.blogg.se

 
Ingen bild

Ida

12 oktober 2009 21:50

Åhhh söta! :) Hoppas allt är bra, kram!

 
Ingen bild

B

19 oktober 2009 09:10

Å vad glad jag blir. Jag har missat det här inlägget. Berätta för Saga att vi hjärtar henne! Jag kommer alltid finnas på hennes sida oavsett! Godaste Saga!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marlie - 29 mars 2016 08:17

Bålsta var ganska nytt för mig och Camilla visade mig allt & alla. Jag var 17, eller kanske 18. Det var hemmafest. Det var Camillas barndomsvänner och där i soffan satt han, han den där killen som var lite roligare, lite snyggare, lite märkvärdigare ...

Av Marlie - 11 juli 2015 23:27

Världens och livet har precis visat oss sin sämsta sida.  Min åttaåring har nyss behövt hälsa på någonting jag ville hon skulle slippa, för alltid.    Bålsta är omskakat och många sörjer den tragiska händelse att en nioårig flicka mist livet, u...

Av Marlie - 1 juni 2015 22:55

Det var fredag, sent en fredagsnatt. Hockeyn var på och du lät hockeyn få bli öppningsfrasen på ett samtal som tre dagar senare fortfarande lever och som vänder upp och ner på hela min tillvaro. På ett väldigt bra sätt.    Vem är du? Vad kommer...

Av Marlie - 11 november 2014 21:48

Det är inte ens en månad kvar. Inte ens tre veckor kvar. Herregud.   Det är två veckor och fem dagar. Det är nitton dagar kvar. Va vadå? Nitton dagar! Det är inte ens tjugo dagar kvar. Håll i hatten. Jag är nervös. Jag är pirrig.   Det ...

Av Marlie - 12 oktober 2014 22:50


Jag har drömt om en bröstoperation så länge jag kan minnas och för 2-3 år sedan hoppades jag att det skulle bli möjligt innan jag fyller 30 och nu sitter jag här... 27år gammal och om 49 dagar händer det.   Om 49 dagar blir min dröm verklig...

Om mig och bloggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Ovido - Quiz & Flashcards