Direktlänk till inlägg 26 oktober 2009

Köksmöbler

Av Marlie - 26 oktober 2009 18:01

Jag har ju glömt.. Jag har ju inte visat er våra köksmöbler, som efter mycket jobb är färdiga :) Är verkligen jätte, jätte nöjd! Och jag tycker faktiskt att en gammal kökssoffa gjorde sig fin i vår lägenhet, fast den är ny. Nu är det bara mysfaktorn i soffan kvar att fixa. Lite mysiga kuddar i rätt färg och storlek, sedan eventuellt en fin pläd. Och om vi springer på en bättre sittdyna till soffan ska den bytas ut, skulle vilja ha ett tyg som går att torka av (?) Jag har inga problem att tvätta bort dom matfläckar som blir, men allt jäkla katthår - herregud, säger jag bara!!    

  


 
 
Nettan

Nettan

26 oktober 2009 18:23

Här rasslar det oxå till vad gäller inlägg - härligt! :D

Det blev jättefint, er matplats! Ser fram emot att sitta där och äta go dmat oxå.. ;) :)

Napp - jag står motvilligt ut. Fast jag är också glad att kunna ta till nappen igen när mitt tålamod tar slut.. Det är blandade känslor, helt klart! Och tråkigt att inte få leka med dockskåpet mer.. ;)

http://tankerummet.blogg.se

 
Nettan

Nettan

26 oktober 2009 19:33

Ja, jag är jättenyfiken på att komma och se allt nytt live! :)

G hjälper nog gärna till, hör av er i så god tid ni kan bara! :)

Love u! PUss!

http://tankerummet.blogg.se

 
Ingen bild

V

26 oktober 2009 19:45

åå va fint de är:)

 
maria

maria

26 oktober 2009 21:14

snyggt snyggt :):)

http://sockerdockaa.blogg.se

 
Lynn

Lynn

27 oktober 2009 09:33

verkligen jätte fina möbler i köket, alltid kul med något nytt :)

http://www.wisewords.blogg.se

 
Ingen bild

T

27 oktober 2009 13:29

Va fint de blev :)

 
Nettan

Nettan

27 oktober 2009 22:51

Det tokiga är att bröstpumpen blivit en ler-leksak... :D Rubriken är lite missvisande, men du får fem poäng för bra deltagande! ;) Puss!

http://tankerummet.blogg.se

 
Nettan

Nettan

28 oktober 2009 13:15

Det råder inläggsbrist här! ;)

Det är väl okej att bara vara inne o mysa, pyssla o grejja nån dag då o då. Men inte alltid, och jag får lätt spunk på att sitta instängd!

http://tankerummet.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marlie - 29 mars 2016 08:17

Bålsta var ganska nytt för mig och Camilla visade mig allt & alla. Jag var 17, eller kanske 18. Det var hemmafest. Det var Camillas barndomsvänner och där i soffan satt han, han den där killen som var lite roligare, lite snyggare, lite märkvärdigare ...

Av Marlie - 11 juli 2015 23:27

Världens och livet har precis visat oss sin sämsta sida.  Min åttaåring har nyss behövt hälsa på någonting jag ville hon skulle slippa, för alltid.    Bålsta är omskakat och många sörjer den tragiska händelse att en nioårig flicka mist livet, u...

Av Marlie - 1 juni 2015 22:55

Det var fredag, sent en fredagsnatt. Hockeyn var på och du lät hockeyn få bli öppningsfrasen på ett samtal som tre dagar senare fortfarande lever och som vänder upp och ner på hela min tillvaro. På ett väldigt bra sätt.    Vem är du? Vad kommer...

Av Marlie - 11 november 2014 21:48

Det är inte ens en månad kvar. Inte ens tre veckor kvar. Herregud.   Det är två veckor och fem dagar. Det är nitton dagar kvar. Va vadå? Nitton dagar! Det är inte ens tjugo dagar kvar. Håll i hatten. Jag är nervös. Jag är pirrig.   Det ...

Av Marlie - 12 oktober 2014 22:50


Jag har drömt om en bröstoperation så länge jag kan minnas och för 2-3 år sedan hoppades jag att det skulle bli möjligt innan jag fyller 30 och nu sitter jag här... 27år gammal och om 49 dagar händer det.   Om 49 dagar blir min dröm verklig...

Om mig och bloggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Skapa flashcards