Direktlänk till inlägg 29 oktober 2009

Bloggtorka? Snarare tvärtom..

Av Marlie - 29 oktober 2009 21:28

Jag har verkligen varit jätte dålig på att uppdatera sista dagarna, och ni tänker - Jaha, nu har hon bloggtorka igen! Men helt ärligt, det är tvärtom.. Jag är så FULL med allt möjligt som skulle behöva komma ur mig. Det finns så mycket jag vill, kan och behöver skriva om just nu men för tillfället är det verkligen kaos inom mig, det är överfullt och jag lyckas inte riktigt sortera in allting i rätt fack.


Jag förstår inte, det har aldrig varit såhär förut, det har aldrig bara tagit stopp förut! Jag brukar få bromsa mig och korta ner det jag skriver, för att vara rädd om mina läsare. Någonstans långt, långt in tror jag att jag vet vad det handlar om men det är faktiskt ingenting som någon annan har med att göra.


Idag har jag suttit och läst lite grann ur min egen blogg och jag tror att jag kommer vara så oerhört glad över den här bloggen om fem år. Jag tror faktiskt att Saga kommer uppskatta att mamma bloggade när hon var liten..


Det finns nog bara ett ämne som jag aldrig tagit upp på min blogg och jag vet inte varför jag känner att det är så himla tabu, varför det är hemligt. Men det tar emot att skriva om, fast jag verkligen har jätte mycket tankar och känslor kring just det.

 
 
Nettan

Nettan

31 oktober 2009 09:55

Det har jag oxå tänkt på - vad skoj att ha bloggen och alla inlägg om skruttarna, när de växt till sig och själva uppskattar att läsa om sig själva som små! :D

Ett tips - hitta på väldigt snäva rubriker o håll dig till EN känsla, händelse eller "sak" i taget. Kan kännas svårt men det kanske t o m hjälper dig att få lite ordning i kaoset. Och jag slipper sitta här och längta efter att få läsa nya inlägg.. :)

Älskar dig! Puss!

http://tankerummet.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marlie - 29 mars 2016 08:17

Bålsta var ganska nytt för mig och Camilla visade mig allt & alla. Jag var 17, eller kanske 18. Det var hemmafest. Det var Camillas barndomsvänner och där i soffan satt han, han den där killen som var lite roligare, lite snyggare, lite märkvärdigare ...

Av Marlie - 11 juli 2015 23:27

Världens och livet har precis visat oss sin sämsta sida.  Min åttaåring har nyss behövt hälsa på någonting jag ville hon skulle slippa, för alltid.    Bålsta är omskakat och många sörjer den tragiska händelse att en nioårig flicka mist livet, u...

Av Marlie - 1 juni 2015 22:55

Det var fredag, sent en fredagsnatt. Hockeyn var på och du lät hockeyn få bli öppningsfrasen på ett samtal som tre dagar senare fortfarande lever och som vänder upp och ner på hela min tillvaro. På ett väldigt bra sätt.    Vem är du? Vad kommer...

Av Marlie - 11 november 2014 21:48

Det är inte ens en månad kvar. Inte ens tre veckor kvar. Herregud.   Det är två veckor och fem dagar. Det är nitton dagar kvar. Va vadå? Nitton dagar! Det är inte ens tjugo dagar kvar. Håll i hatten. Jag är nervös. Jag är pirrig.   Det ...

Av Marlie - 12 oktober 2014 22:50


Jag har drömt om en bröstoperation så länge jag kan minnas och för 2-3 år sedan hoppades jag att det skulle bli möjligt innan jag fyller 30 och nu sitter jag här... 27år gammal och om 49 dagar händer det.   Om 49 dagar blir min dröm verklig...

Om mig och bloggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Ovido - Quiz & Flashcards