Direktlänk till inlägg 12 november 2009

Vårskrik på hösten?

Av Marlie - 12 november 2009 22:47

Nu är det känslokaos igen ! :)

 

Jag är full av allt o lite till. Jag känner mig, för första gången på riktigt, riktigt länge glad. Jag har energi och lust som jag inte haft sedan innan sommaren. Jag har mycket jag bara vill få ur mig, jag behöver nästan vårskrika, mitt i hösten.. Det är tokigt.

 

Jag har en fin familj. Jag trivs så oerhört bra med min familj, den är den bästa. Just nu är jag galet kär i min dotter och njuter av henne fult ut hela dagarna. Hon fyller mig med så mycket glädje och kärlek, hon gör mig så oerhört lycklig. Jag är så stolt över att just den här fina lilla tjejen är just min. Hon utvecklas och lär sig saker precis hela tiden. Min dotter är det absolut bästa som någonsin hänt! Och min älskade man, du är mitt allt. Du gör livet komplett.

 

Berätta ingenting för någon, det är fortfarande lite hemligt - men vi ska på visning snart. :) Det ska bli så mysigt! Jag längtar och hoppas. Innan dess ska vi förhoppninsvis hinna med ett besök hos banken.

 

Idag fick vi besök, av Jimmy & Pauline. En jätte god tjej, jag är riktigt glad för Jimmys skull. Hon verkar bra.. Jag tror på det här :)

 

JAG LÄNGTAR, så grymt mycket. Men snart, väldigt snart händer det. Jag känner det på mig.

 

Maria, märker du? Det händer, det händer även för oss. Ibland blir man positivt överraskad. Nu vänder det, nu är det vår tur. :)

 


 
 
Lynn

Lynn

13 november 2009 08:35

härligt att gå på visning :) får hoppas att det går som ni vill. Älskar verkligen att läsa din blogg. På något sätt så lever man sig verkligen in i den, dras med. Du skriver verkligen jätte bra :) kram

http://wisewords.blogg.se

 
maria

maria

13 november 2009 19:18

plötsligt så händer det !! åh det kommer ljusna nu :):)
älskar dig min fina vän

http://sockerdockaa.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marlie - 29 mars 2016 08:17

Bålsta var ganska nytt för mig och Camilla visade mig allt & alla. Jag var 17, eller kanske 18. Det var hemmafest. Det var Camillas barndomsvänner och där i soffan satt han, han den där killen som var lite roligare, lite snyggare, lite märkvärdigare ...

Av Marlie - 11 juli 2015 23:27

Världens och livet har precis visat oss sin sämsta sida.  Min åttaåring har nyss behövt hälsa på någonting jag ville hon skulle slippa, för alltid.    Bålsta är omskakat och många sörjer den tragiska händelse att en nioårig flicka mist livet, u...

Av Marlie - 1 juni 2015 22:55

Det var fredag, sent en fredagsnatt. Hockeyn var på och du lät hockeyn få bli öppningsfrasen på ett samtal som tre dagar senare fortfarande lever och som vänder upp och ner på hela min tillvaro. På ett väldigt bra sätt.    Vem är du? Vad kommer...

Av Marlie - 11 november 2014 21:48

Det är inte ens en månad kvar. Inte ens tre veckor kvar. Herregud.   Det är två veckor och fem dagar. Det är nitton dagar kvar. Va vadå? Nitton dagar! Det är inte ens tjugo dagar kvar. Håll i hatten. Jag är nervös. Jag är pirrig.   Det ...

Av Marlie - 12 oktober 2014 22:50


Jag har drömt om en bröstoperation så länge jag kan minnas och för 2-3 år sedan hoppades jag att det skulle bli möjligt innan jag fyller 30 och nu sitter jag här... 27år gammal och om 49 dagar händer det.   Om 49 dagar blir min dröm verklig...

Om mig och bloggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Ovido - Quiz & Flashcards