Alla inlägg den 28 november 2009

Av Marlie - 28 november 2009 01:12

Bättre sent än aldrig, jag lovade ett inlägg till ikväll och än så länge är det kväll för mig.. En riktigt bra eftermiddag och kväll. Fredagshandling på Ica tillsammans, iofs en lite annourlunda shopping eftersom vi skulle handlra lite grann till vår bilresa. Sen kom världens bästa Beth på middag. Fredagsmys i soffan framför Idol, och JA jag är riktigt bitter på att Mariette åkte ut. Det bokstavligt talat suger, jag tyckte det var Calles tur idag faktiskt.

 

Jaha, vad sjutton gör man egentligen vaken klockan 01? Jo, man sitter i bilen på väg ner till Ullared. Jag är riktigt sjukt laddad, har verkligen sett fram emot det här och just nu känner jag mig ganska uppspelt.. :) Veronika är minst lika laddad, men våra älskade män har inte riktigt kommit in i rätt anda än, men det kommer! :) Vi har ju en bit kvar..

 

Just nu myser jag och Veronika i baksätet med godis och Spotify, hur bra som helst.

 

Vi kör försiktigt!

Om mig och bloggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Skapa flashcards