Direktlänk till inlägg 9 december 2009

Jag är rädd..

Av Marlie - 9 december 2009 15:31

... just nu är det någonting som händer. Någonting som gör mig så förbannat rädd. Rädd för allt, men mest för mig själv.

 

Jag förstår ingenting just nu. Jag hittar ingen väg ur det här för tillfället och känner att jag måste börja jobba med det, här och nu. Innan det är för sent. Innan man tappar fotfästet totalt, innan man förlorar någonting viktigt.

 

Om jag ändå bara förstod vad och varför? Just nu är det mörkt.

 
 
veronika

veronika

9 december 2009 15:50

Jag kan verkligen sätta mig in i dina kläder just, tur att vi har varandra att stötta oss emot i mörka tider. Viktigt att han Människor som älskar en och bryr sig om en i dystra tider, och försök att inte lägga för mycke tyngd på dina axlar, för du är en underbar människa och en underbar mamma som bara vill sin dotter väl!!! Älskar dig!!!!

http://frulandstrom.blogg.se

 
Ingen bild

Milla

9 december 2009 21:07

Hoppas du ser ljuset i mörkret snart vännen

Många kramar Milla

 
Nettan

Nettan

11 december 2009 09:35

Hjärtat mitt, slå en pling när du vill prata så ältar vi lite tillsammans, och kanske hittar nån liten tråd som du kan dra vidare i. Älskar dig!

Krama om alla jag älskar och ha en riktigt bra helg! Varmaste pussar o kramar!

http://tankerummet.blogg.se

 
Ingen bild

läsare

12 december 2009 14:09

Undrar varför du tar bort kommentarer, har du svårt att ta verkligeheten?

Förstår inte riktigt vitsen med att ha en blogg där man delar med sig av alla sina inre känslor men inte klarar av att ta kommentarer som är vinklade på annat sätt än "stackars dig, du vet var jag finns om du behöver prata".

Skriv dagbok istället för fan! Eller skit i att ha ett kommentarfält om du inte klarar av det.



 
Marlie

Marlie

12 december 2009 15:36

Det finns flera anledningar till att jag tar bort några kommentarer då och då - för det första, du verkar ha NOLL koll på vad du pratar om. För det andra, det är min blogg och jag gör precis vad jag vill här. Vill jag ta bort nåognting så får jag göra det utan att du ska bry dig ett skit om det! Och för det tredje, tycker det är så patetiskt och fegt att kommentera men inte våga stå för vem man är.


Jag klarar av betydligt mer än vad du verkar tro, förstår bara inte vad jag ska ha obetydliga och meningslösa kommerntarer till.

Och tycker du ska sluta sitta på "andra sidan" och leka psykolog! Tala om för mig vad jag borde, och inte borde göra.. Känns som somliga behöver ta hand om sitt eget lite mer.

http://marliie.bloggagratis.se

 
Ingen bild

läsaren

13 december 2009 16:51

ojdå trampade visst på en öm punkt! Jag skriver visst vem jag är, läsaren är precis den jag är när jag läser en blogg. Det skulle inte säga dig något mer om jag skrev mitt namn, du vet ju ändå inte vem jag är. Och om inte du har förstått att en blogg är till för alla så är det lite sorgligt. Vem som hellst kan läsa dina tankar så länge du håller på att skriva här och lämnar ut dig själv på det här sättet.

Jag börjar störa mig ordentligt på din blogg så jag tror jag håller mig till att läsa lite mer givande bloggar.

Så nu slipper du mina kommentarer

 
Marlie

Marlie

13 december 2009 18:43

Haha, jag förstår inte vad du tror att du håller på med. Tycker nästan det är skrattretande att se din tolkning av någonting du uppenbart inte har någon koll på. Finns ingenting som gör mig argare än uppläxningar och "goda" råd av någon som inte känner mig eller av någon som inte vet vad den pratar om.

Vet du, jag struntar fullständigt i om min blogg stör dig eller inte. Jag använder min blogg till ALLT, jag skriver ALLT och lite till och passar det inte så stick härifrån, finns ingen som tvingar dig till att läsa den. Jag har läsare så att det räcker och bli över, och får väldigt ofta kommentarer i stil med att min blogg är oerhört välskriven, bra och rörande så jag överlever nog utan dig som läsare ska du se.

http://marliie.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marlie - 29 mars 2016 08:17

Bålsta var ganska nytt för mig och Camilla visade mig allt & alla. Jag var 17, eller kanske 18. Det var hemmafest. Det var Camillas barndomsvänner och där i soffan satt han, han den där killen som var lite roligare, lite snyggare, lite märkvärdigare ...

Av Marlie - 11 juli 2015 23:27

Världens och livet har precis visat oss sin sämsta sida.  Min åttaåring har nyss behövt hälsa på någonting jag ville hon skulle slippa, för alltid.    Bålsta är omskakat och många sörjer den tragiska händelse att en nioårig flicka mist livet, u...

Av Marlie - 1 juni 2015 22:55

Det var fredag, sent en fredagsnatt. Hockeyn var på och du lät hockeyn få bli öppningsfrasen på ett samtal som tre dagar senare fortfarande lever och som vänder upp och ner på hela min tillvaro. På ett väldigt bra sätt.    Vem är du? Vad kommer...

Av Marlie - 11 november 2014 21:48

Det är inte ens en månad kvar. Inte ens tre veckor kvar. Herregud.   Det är två veckor och fem dagar. Det är nitton dagar kvar. Va vadå? Nitton dagar! Det är inte ens tjugo dagar kvar. Håll i hatten. Jag är nervös. Jag är pirrig.   Det ...

Av Marlie - 12 oktober 2014 22:50


Jag har drömt om en bröstoperation så länge jag kan minnas och för 2-3 år sedan hoppades jag att det skulle bli möjligt innan jag fyller 30 och nu sitter jag här... 27år gammal och om 49 dagar händer det.   Om 49 dagar blir min dröm verklig...

Om mig och bloggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Ovido - Quiz & Flashcards