Alla inlägg den 8 januari 2010

Av Marlie - 8 januari 2010 17:28

Jag är faktiskt imponerad över hur bra dom här första dagarna har gått! Jag är positivt överraskad och det känns bra, riktigt bra faktiskt. Jag är laddad inför det här halvåret och vet att jag kan göra det här. Den här gången är det inte bristvara på motivation, den här gången finns det ganska mycket av den och jag har satt upp både lång- och kortsiktiga mål. Jag har några mål per veckan, några mål per månad och ett, stort mål till den första juni. Det är dock inte det sista och slutgiltiga målet, det har jag inte satt något datum på än, men jag har en tanke och det är att det målet ska vara uppnått senast nyårsskiftet tvåtusentio-tvåtusenelva.


Jag tror väldigt mycket på mig själv den här gången. Och jag måste verkligen tacka min fina man och min absolut bästa vän Beth, för att ni också tror på mig!


Nu ska jag laga middag - kött, vitlökssmör, bea, cole slaw och pommes eftersom vi blir fler än bara Hallbergs till middag :)



Värt att tillägga är ju faktiskt att jag och Obbe tagit oss en svängom på ca 30 minuter idag framför One Tree Hill. Det ska bli två turer till i helgen, det har ni mitt ord på!

Om mig och bloggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Ovido - Quiz & Flashcards