Direktlänk till inlägg 9 januari 2010

Jobblördag, familjelördag & myslördag

Av Marlie - 9 januari 2010 18:37

Jag trodde verkligen inte att jag skulle överleva den här morgonen, började åtta imorse och det var på tok för tidigt! Som tur var hade jag bara en kort dag, jobbade bara förmiddagen och slutade 12.15 Gjort några timmar på jobbet samtidigt som vi hann med att ha en mysig lördag hela familjen.


Vi har bland annat hunnit med en sväng till tippen, det är verkligen skönt att det äntligen är gjort. Vi har en ganska bra grej på vår tipp, det finns en bytesbod, den går i prinicp ut på "ställ in en grej och ta med dig en grej hem". Vi ställde inte någonting där idag, men vi fick med oss två pussel och ett spel till Saga med oss hem idag. Både vi och Saga blev överlyckliga - hon för att hon verkligen älskar att lägga pussel och spela spel och vi för att vi nu fått lite mer variation!


Idag har vi hyrt två filmer på Ica, men efter en av dom kommer jag ge upp, idag behöver jag nog en tidig kväll, är helt ofattbart trött. Imorgon blir det en lugn dag hemma, det ända som står på min att-göra-lista är att plocka undan julen och städa.


Idag låter jag Obbe vila och tar en lång och varm dusch innan jag sjunker ner i soffan för resten av kvällen. Ikväll blir det nog lite färska hallon med vispad grädde - det är ju faktiskt lördagsmys idag ;)



 
 
Älsklingen

Älsklingen

9 januari 2010 19:21

Jag hoppas också på en riktigt mysig kväll!

http://--

 
Ida

Ida

9 januari 2010 21:07

Sv: Nä det verkar finns många människor som ändrar sig, eller ja inte ändrar sig. Förhoppningsvis är det inte samma "vän" vi har problem med.
kram Ida

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

 
Ida

Ida

9 januari 2010 21:30

Hahahaha jag diggar att du kallar träningsmaskinen för Obbe :P Har aldrig tänkt på den som nåt annat än Orbi-trek! Klockrent

http://lifeisfordummies.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marlie - 29 mars 2016 08:17

Bålsta var ganska nytt för mig och Camilla visade mig allt & alla. Jag var 17, eller kanske 18. Det var hemmafest. Det var Camillas barndomsvänner och där i soffan satt han, han den där killen som var lite roligare, lite snyggare, lite märkvärdigare ...

Av Marlie - 11 juli 2015 23:27

Världens och livet har precis visat oss sin sämsta sida.  Min åttaåring har nyss behövt hälsa på någonting jag ville hon skulle slippa, för alltid.    Bålsta är omskakat och många sörjer den tragiska händelse att en nioårig flicka mist livet, u...

Av Marlie - 1 juni 2015 22:55

Det var fredag, sent en fredagsnatt. Hockeyn var på och du lät hockeyn få bli öppningsfrasen på ett samtal som tre dagar senare fortfarande lever och som vänder upp och ner på hela min tillvaro. På ett väldigt bra sätt.    Vem är du? Vad kommer...

Av Marlie - 11 november 2014 21:48

Det är inte ens en månad kvar. Inte ens tre veckor kvar. Herregud.   Det är två veckor och fem dagar. Det är nitton dagar kvar. Va vadå? Nitton dagar! Det är inte ens tjugo dagar kvar. Håll i hatten. Jag är nervös. Jag är pirrig.   Det ...

Av Marlie - 12 oktober 2014 22:50


Jag har drömt om en bröstoperation så länge jag kan minnas och för 2-3 år sedan hoppades jag att det skulle bli möjligt innan jag fyller 30 och nu sitter jag här... 27år gammal och om 49 dagar händer det.   Om 49 dagar blir min dröm verklig...

Om mig och bloggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Ovido - Quiz & Flashcards