Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Marlie - 12 januari 2010 21:14

Varje dag har jag runt 40-50 olika läsare dag och nu utmanar jag er - vågar ni lämna en kommentar och berätta för mig att just du, läser min blogg? :)

 

Länka till din egna blogg så kommenterar jag tillbaka, om jag läser din :)

 

Av Marlie - 12 januari 2010 21:02

Imorgon har vi hållt på med Lchf en vecka och det känns fortfarande bra! Visst, några kvällar har varit lite små jobbiga, man inte alls så som jag trodde. Det finns fortfarande saker att lyxa med, om man bara har lite fanatsi :)


Imorgon bitti ska både jag och Mattias ställa oss på vågen för att kolla hur mycket vi gått ner på en vecka, det ska bli roligt att se faktiskt :)


Jag har lite dålig fantasi när det gäller middagar, tittar i kylen och frysen några gånger och suckar högt sedan ger jag upp och väntar tills Mattias kommer hem så får han laga mat, han är så mycket mer kreativ. Vi ska försöka sätta ihop en matlista tillsammans så att maten står på bordet  när Mattias kommer hem :)




Av Marlie - 12 januari 2010 20:43

Den absolut värsta dagen på mycket länge - jag kan inte minnas när jag hade så ont i magen sist och att må illa tycker nog ingen om. Jag lämnade Saga vid nio imorse och efter det åkte jag raka vägen hem och bäddade ner mig i soffan under täcket.


Det bästa med den här dagen är att jag fick till städningen ändå. Eftermiddagen och kvällen har varit en aning bättre, jag har fortfarande ont men inte alls lika!


Jag gillar verkligen när det är undanplockat och städat på kvällen innan man sjunker ner i soffan. Då kan jag koppla av, då är det kväll på riktigt :)

Om mig och bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Ovido - Quiz & Flashcards