Alla inlägg den 21 februari 2010

Av Marlie - 21 februari 2010 21:24

Längre uppehåll än såhär har jag nog aldrig haft! Jag kände att orken och tiden till att blogga absolut inte fanns förra veckan när vi låg sjuka här hemma på Åkervägen.


Nu har det gått en vecka och vi har varit relativt friska och pigga. En vecka full av jobb och dagmamma. Det känns både roligt och konstigt att jobba såhär mycket helt plötsligt. Spännande med någonting nytt, underbart med vettiga tider. Känslan att sluta vid 15-16 och ändå ha jobbat 8-9 timmar är verkligen underbar. Det känns bra i hela kroppen, jag får eftermiddag Saga och kväll med Mattias och det är tid jag verkligen värdesätter.


Jag tycker och tänker verkligen inte som alla andra om den här vintern, jag tycker den är mysig. Jag tycker det är så sjukt fint ute och jag gillar det! Men nej, inte ens jag gillar dagar som igår... Det vädret gör verkligen att man helst av allt bara vill slå på en film och bädda ner sig i soffan med nyponsoppa och glass :)

Men idag har det varit perfekt väder - snö, kallt & soligt. En perfekt dag att leka ute :) Men inatt när min vän körde fast i snön och vi slet som små tomtar ute i snödrivorna var inte vädret lika perfekt, men det var en upplevelse det med ;)


Den här veckan ska jag blogga, jag längtar och har en lista med rubriker på blogginlägg. Känner på mig att det blir en bra bloggvecka men nu ska jag bädda ner mig i sängen och kolla på en snutt Gilmore Girls innan jag ska sova, imorgon ringer klockan 04.58 :)  


Om mig och bloggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Skapa flashcards