Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Marlie - 11 mars 2010 21:40

Idag har jag och Saga haft en riktigt mysig tjejkväll.. Vi var hemma vid halv fem och då satte vi igång och pysslade för fullt, hon målade inbjudningskort till sitt kalas och jag har påbörjat första sidan i Sagas scrapbooking album om hennes första år :) Vilken dag som helst ska jag börja gå igenom alla kort vi tagit på Saga under dom här tre åren och göra en beställning till scrapbooking albumet och ett vanligt fotoalbum.








      

Första sidan är inte färdig än, men jag bjuder på några bilder ialla fall :) Jag är nöjd! Bilderna är tagna med mobilen, därav kvaliteten.

  

  

Såhär långt har vi kommit med Sagas hemma-gjorda inbjudningskort till kalaset, hon har gjort allting själv :) Imorgon kväll eller på lördag ska vi pyssla färdigt och sen ska dom bara läggas på lådan :)

Av Marlie - 11 mars 2010 08:04

Jag är förväntasfull.

Saga är förväntasfull.

Mattias är förväntasfull.

 

Vi är fulla av förväntan, nyfikenhet och pirr. Just nu ligger det en positiv spänning i luften hemma på Åkervägen :)

 


 

Av Marlie - 11 mars 2010 07:53

Nu har jag verkligen inte mycket kvar på McDonalds, bara några få arbetsdagar och det känns lite konsigt. Jag har bara jobbat där i 1½ år men känner mig ändå väldigt hemma där, jag tillhör en flock människor som faktiskt har satt sig i mitt hjärta. Jag tycker om mina arbetskompisar och kommer sakna dom jätte mycket!


Det absolut bästa med att jag kommer sluta på donken är att jag mer eller mindre aldrig kommer jobba helg! Möjligvis under en kort övergångsfas, typ den här våren. Men jag börjar se ett slut på jobb-helgen och en början på riktigt fina familje-helger!


Ena sekunden känns min uppsägning som det dummaste jag gjort och stunden efter känns det så bra! Varför är man så velig? :)



Om mig och bloggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Skapa flashcards