Alla inlägg den 14 mars 2010

Av Marlie - 14 mars 2010 22:45

Tvätta och städa bilen


    - Den behöver storstädas på insidan!  

    - Vi behöver tvätta klädseln där Saga sitter och köpa ett sparkskydd

    - Tvättas utvändigt, så vi hoppas på sol :)


Ta tag i mitt jätte slitna hår


    - Boka klipptid och i bästa fall till och med bli klippt i helgen

    - Om jag klipper mig i helgen ska jag även försöka hinna med och färga det


Kalasbaka


    - Jag ska köpa tålamod på burk och baka bullar med Saga

    - Dom populära "Arvid-kakorna" ska bakas

    - Förhoppningsvis ska vi baka lite kärlek också :)


Städa & fixa lite i vårt kära hem


    - Fixa Sagas gardinstång och sätta upp nya fina gardiner

    - Damma, torka, skura, dammsuga och tvätta

 


Hälsa på Lillebror


    - Jag både vill och hoppas att Lillebror fått för sig att titta ut tills i helgen!



Det som överstrucket är gjort! :) Vi lyckades verkligen inte med hela listan, men städningen av vårt kära hem blev betydligt större än vad vi hade tänkt oss - Vårstädningen 2010 är gjord! Och bakningen har jag skjutit upp medvetet tills i veckan, på fredag när jag hämtat barn står bull-degen färdig :)

Om mig och bloggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Ovido - Quiz & Flashcards