Alla inlägg den 23 mars 2010

Av Marlie - 23 mars 2010 20:55

För somliga var det här en helt vanlig helg men för mig var det den bästa helgen på ruggigt länge!


Mitt älskade barn fyllde 3 år, och det firades såklart 3års kalas från förmiddag till sen eftermiddag. Hela familjen är riktigt nöjda med hela dagen. Saga älskar sina presenter och lekar lite med allt hela tiden. Tack ni underbara som var här och firade den här 3årsdagen :)


I lördagskväll fick jag kvalitetes tid med mina tjejer.. Riktigt fin kväll. Det var väldigt länge sen jag hade så kul. Länge sen vi hade så kul tillsammans. Kvällen började med Asti och massa bra musik här hemma och slutade med utgång och massa dans! Tack för en riktigt bra kväll flickor! <3 Det behöver vi göra om, om inte allt för länge.


Vår lilla Kompis-katt fick såklart för sig att förpuppa sig i lördagskväll, tycker synd om henne. Att allting skulle sätta igång när vi hade folk hemma hela dagen.. Hon skötte det hur bra som helst och just nu ligger det fyra söta hårbollar nedanför mig här i soffan :)


I söndags var jag faktiskt bakis, och jag led inte speciellt mycket av det.. Tänkte bara på vilken bra kväll vi hade så kändes det bättre. Pallrade mig iväg till Kista med mamma för lite shopping, Saga fick massa fina kläder av mamma och lyckades hitta ett par jeans. Tack mamma! Och vet ni vad, när jag gick förbi Sisters skyltfönster så hängde den bara där, min vårkärlek! :) En helt underbart fin jacka. Jag bara längtar och väntar tills jag får börja använda den!


Den här veckan bjuder på massor av jobb och jag gillar det.

Om mig och bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Skapa flashcards