Direktlänk till inlägg 8 juni 2010

Tack!

Av Marlie - 8 juni 2010 19:44

Jag vill bara säga TACK till alla underbara människor som hela tiden ställer upp för mig. Som hela tiden hjälp mig med både det ena och det andra.


Just nu bor jag hemma hos min underbara mamma och familjen, och som vi alla redan vet - har man en gång flyttat hemifrån så ska man inte hem igen! Det går faktiskt över förväntan bra men klart att vi har våra stunder.


Jag spenderar även mycket tid hos min fina moster och världens bästa Micke. Dom ställer upp på mig hela tiden, det spelar ingen roll om det är natt eller dag. Det spelar ingen roll om dom har en dålig dag eller inte. Dom har hela tiden en skopa kärlek och omtanke över till mig.


Sen ska jag verkligen inte glömma alla som gett mig massa möbler & annat sista tiden. Mormor fick för sig att hon inte skulle ha vitt i vardagsrummet längre och jag fick ta tvbänken, bordet och några vägghyllor. Jag hittade lite grejer på Blocket och ringde pappa och frågade om han inte kunde ta dra iväg och hämta fyra köksstolar och en soffa till mig, vilket han självklart gjorde och så fick jag dom möblerna av honom. Idag fick jag en kamera av Sara & Crippa som bara låg där hemma och skräpade och imorgon ska jag dit och hämta en servis och en hög med glas.


Och både mamma & Veronika hittar smågrejer titt som tätt som dom undrar om jag vill ha, annars slänger dom det och det är mer eller mindre förbjudet att slänga saker nu :) 

 
 
Ingen bild

Milla

11 juni 2010 23:03

Tala om vad du behöver vännen. Jag har en hyel hög med flyttkartonger till en 2:a hos min mamma. Hon skulle nog inte gråta om hon blev av med lite ;)

Kram på dig även en lite puss får du /Milla

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marlie - 29 mars 2016 08:17

Bålsta var ganska nytt för mig och Camilla visade mig allt & alla. Jag var 17, eller kanske 18. Det var hemmafest. Det var Camillas barndomsvänner och där i soffan satt han, han den där killen som var lite roligare, lite snyggare, lite märkvärdigare ...

Av Marlie - 11 juli 2015 23:27

Världens och livet har precis visat oss sin sämsta sida.  Min åttaåring har nyss behövt hälsa på någonting jag ville hon skulle slippa, för alltid.    Bålsta är omskakat och många sörjer den tragiska händelse att en nioårig flicka mist livet, u...

Av Marlie - 1 juni 2015 22:55

Det var fredag, sent en fredagsnatt. Hockeyn var på och du lät hockeyn få bli öppningsfrasen på ett samtal som tre dagar senare fortfarande lever och som vänder upp och ner på hela min tillvaro. På ett väldigt bra sätt.    Vem är du? Vad kommer...

Av Marlie - 11 november 2014 21:48

Det är inte ens en månad kvar. Inte ens tre veckor kvar. Herregud.   Det är två veckor och fem dagar. Det är nitton dagar kvar. Va vadå? Nitton dagar! Det är inte ens tjugo dagar kvar. Håll i hatten. Jag är nervös. Jag är pirrig.   Det ...

Av Marlie - 12 oktober 2014 22:50


Jag har drömt om en bröstoperation så länge jag kan minnas och för 2-3 år sedan hoppades jag att det skulle bli möjligt innan jag fyller 30 och nu sitter jag här... 27år gammal och om 49 dagar händer det.   Om 49 dagar blir min dröm verklig...

Om mig och bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Ovido - Quiz & Flashcards