Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Marlie - 17 januari 2011 21:37

  

        


- Vårt jätte fina badrum! Jag är SÅ nöjd, jag verkligen trivs när jag är där inne nu :)

- Min fina karl som står ut med mig alla dagar på året, även mina dåliga!

- Min helt underbara Saga, som älskar mig jämt <3

- Att jag fyller år på söndag :)

Av Marlie - 17 januari 2011 21:30

  


- MINA BRÖST! Dom passar aldrig in perfekt i några underkläder eller snygga toppar!

- Plusgrader i januari, vilken skit! Jag vill ha snö & minus, inte slask & plus. 

- Mitt otroligt dåliga tålamod somliga dagar!

Av Marlie - 17 januari 2011 21:19

Idag låg det två paket på posten och väntade på mig! Det kallar jag vardagslyx.


Jag och Saga skyndade oss hem för att slita upp allting och kolla in vad vi får lägga in i våra garderober.. Saga fick massor med nya fina kläder, det mesta var dock sommarkläder. Jag fick två par nya byxor, två par tygskor och en hög med linnen & toppar och en ny svart kofta, äntligen! Mattias fick sig en hög han också så alla är glada och nöjda. Men, ja det finns alltid ett men och idag är det att man kan ju sällan ha allt, några plagg sitter som en gammal potatissäck och andra plagg sitter som ett korvskinn. Så det blir precis som vanligt när man beställer, bara att skicka tillbaka en del! 



Inom en väldigt snar framtid ska jag skämma bort mig själv, jag ska shoppa bh:ar på riktigt! Jag ska ta mig till någon bra underklädes-butik och få hjälp med att prova ut några stycken i rätt storlek, nu är jag trött på att aldrig kunna ha någon bh jag köper/beställer!


Jajuste, att kläderna sitter FEL får mig ännu mer motiverad.


Om mig och bloggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Ovido - Quiz & Flashcards