Alla inlägg den 25 januari 2011

Av Marlie - 25 januari 2011 21:26

Jag blir så glad i mitt hjärta, jag blir varm i kroppen av att se hur fina människor det finns. Ikväll började det bästa programmet på mycket längre, ett program med en riktigt mening. En program som hjälper folk mer än vad mycket annat kan göra.. Jag tycker personen bakom det här programmet är värd en riktigt fin eloge!



Det här är från kvällens program och det gör ont i hela mig när jag ser en så fin familj drabbas av något så gräsligt.. Det skär så i mitt hjärta när jag tänker på att dom här två flickorna och deras mamma ska leva ett långt liv utan sin pappa, och mannen i sitt liv. Jag önskar jag kunde blåsa bort allt det onda och jobbiga från dom.. 


Av Marlie - 25 januari 2011 21:15

Igår hämtade morfar Saga hos dagmamman och det blev en succé! Nu tjatar hon om att morfar ska hämta henne flera gånger, och då vill hon åka hem till morfar för att sova kvar och få åka skridskor med morfar. 


Vet ni vad jag tyckte vad underbart skönt igår? Min pappa & Marie kom med två Ica-påsar och skulle bjuda oss på middag, hemma hos oss. Jag fick komma hem från jobbet, jag fick komma och inte behövde inte lyfta ett finger, Saga lekte med Marie och pappa stod i mitt kök och lagade sin korvstroganoff, det var länge sen jag åt den men det var minst lika god som vanligt! 


Jag skulle lätt kunna vänja mig vid att någon annan lagade middag åt oss, i vårt kök :) Det var det absolut lyxigaste på länge.  


Efter middagen fikade vi och jag fick jätte fina blommor och presenter, presentkort på Interflora och ett super presentkort. Tack snälla! :)


Om mig och bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Skapa flashcards