Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Marlie - 26 januari 2011 21:10

Det här måste vara den längsta veckan någonsin. Det är mer än öde på jobbet och tiden går så sakta, tur att vi är experter på att snacka skit :) Jag har inte varit på topp humör på kvällarna och vill mest bara sova! Visst låter jag rolig? Nä, inte ett dugg! 


Idag drog jag ner mig till själv till vattengympan och det var förståndigt, såhär i efterhand är man nöjd med sig och det känns bra. Nästa träningspass blir på lördag, med sällskap av min fina Vonkan, som jag längtat! Jag hoppas även min rara Bengan är i form snart igen. Det är så mycket trevligare med sällskap, jag behöver några att skratta med. Jag tokdissar både halsfluss & ryggskott framöver, jag vill ha mina träningskompisar för mig själv! :) 


Snälla, låt torsdag & fredag gå snabbt. Ge mig helg nu. Jag vill ha helg nu.

Idag bestämde jag & Veronika oss för att avsluta den här veckan på bästa sätt - efter jobbet på fredag är det hög tid för tjejkväll! Vi ska åka till Kista där vi ska äta en riktigt trevlig middag tillsammans och sen gå på bio. Ser verkligen fram emot en riktig toppenfredag med henne :) Så ge oss fredag kväll, tack!



Om mig och bloggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Ovido - Quiz & Flashcards