Alla inlägg den 11 mars 2011

Av Marlie - 11 mars 2011 07:51

  


- Alla dessa sjukbaciller som sugit sig fast som iglar hos mina nära & kära. Jag önskar jag kunde blåsa bort allt så ni fick bli friska och krya nu.


- Allt onyttigt jag stoppat i mig den här veckan, ush & fy! På måndag är det Allevo-start igen, nästa vecka ska jag även träna igen! 


- Att jag tappat bort min bank-dosa. Suck & stön på mig!


                 

- Att Daniel hittade världens bästa tjej, Sarah, för några år sedan. Jag blir glad när jag tänker på hur bra hon är för honom, jag blir glad av se dom tillsammans och bonus är att jag tycker väldigt mycket om henne :)


- All underbar kvalitetstid som jag fått med min dotter här veckan. Självklart kunde det varit under bättre omständigheter, men man tar vad man får :) 


- Att Sagas onda är borta på riktigt nu, eller snart.. Nu ska bara operationssåret läka och sluta göra ont sen kan vi glömma hela den här bråck-historien :) 


- Att Wilmas höft är friskförklard, hur knäppt låter inte det? Efter alla dessa läkarbesök och nästan-diagnoser hit och dit så säger dom plötsligt att höften är frisk - helt underbart! :)


- Att vi snart har vår, helt underbart! :)

Om mig och bloggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Skapa flashcards