Alla inlägg den 26 mars 2011

Av Marlie - 26 mars 2011 08:08

I söndags fyllde min fina lilla loppa 4år. 4 hela år, jag begriper inte att jag haft henne hos mig i fyra år redan, tiden bara springer fram och det sägs ju att ju äldre man blir - ju snabbare går åren. Vet inte om jag vågar tro på det :) 


Saga väckte mig med "mamma, mamma.. nu är jag äntligen fyra år!" klockan 6.00 i söndagsmorse. Jag log i hela hjärtat och kände mig så glad över att det äntligen var Sagas dag. Hon har räknat ner till sin födelsedag sedan i september när Freja fyllde fyra, jag gissar att det kommer bli samma sak i år när Freja fyller 5år :) 


                              

Saga öppnar paket i sängen klockan sex på morgonen


 

Jag kände mig lite trött på vanliga tårtor, så vi bestämde oss för att testa något nytt och det här blev resultatet, Saga var jätte stolt över sin tårta och alla sa att den smakade bra :)


Dagen rullade på med massor av gäster, finfina paket och många skratt. Saga hade verkligen födelsedag från morgon till kväll och hon såg till att hon firades hela dagen och hon njöt till tusen av sin födelsedag. När jag frågade på kvällen på om hon var nöjd med sin födelsedag sken hon upp som en sol och svarade glatt ja innan hon somnade på två röda på min arm. 


Jag vill verkligen tacka alla våra fina nära & kära som var här och gjorde Sagas dag helt perfekt. Det betyder massor för mig att se henne så glad och nöjd och jag blir varm i mamma-hjärtat av att så många ville vara med och fira hennes 4årsdag. <3


Veronika, mitt bästa. Du ska ha ett alldeles eget tack för all hjälp jag fick på lördagen med bakningen! <3 

Om mig och bloggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Skapa flashcards