Alla inlägg under mars 2011

Av Marlie - 6 mars 2011 15:07

Det är nog få som har missat att jag och Elisabeth var i Ullared i fredags för att shoppa loss som dom tokar vi är på Gekås!


Vi kom ner till Ullared i torsdags eftermiddag och skulle ta ut pengar till boendet och käka middag på pizzerian precis vid Gekås.. Och när vi väl stod där och beundrade den stora skylten frågade jag om vi inte skulle ta oss en liten tripp in bara för att spana in läget och kanske köpa lite godis, men när vi väl var där inne så hamnade vi på leksaksavdelningen och då kände jag att vi lika gärna kunde få den avdelningen gjord.. Elisabeth sprang för att hämta en vagn och jag gick ut därifrån 1400kr fattigare :) Och vår minitripp där inne gjorde oss bara ännu mer laddade för fredagen.. Vår fredag full med shopping :)


Jag shoppade allt mellan himmel och jord och känner mig riktigt nöjd faktiskt :) Saga kommer få massa fina födelsedags preseter och det värmer i hela min kropp!


Jag längtar redan tills vi ska åka ner nästa gång! :)

Av Marlie - 6 mars 2011 14:59

Den här veckan har verkligen inte sett ut som alla andra.. I tisdags laddade jag bilen med bensin, godis & bra musik för att ge mig ner till Borås där jag skulle bo på hotell helt själv för att gå färgkurs i Bollebygd.


Jag tycker att det var en väldigt trevlig och bra kurs, jag har lärt mig massor även om det känns som om att det sitter sjukt långt in just nu. Träffade trevligt folk och åt massor av god mat, vad slår hotellfrukost liksom? :)


Jag har nog aldrig varit ifrån min fina lilla familj såhär länge, jag pratade med Saga i telefon en gång och det både började och slutade i katastrof, hon grät som det lilla barn hon kan vara ibland och var helt förstörd. Det är bara en mamma som kan ana hur det känns i ett mamma-hjärta. Jag har saknat och längtat hem dom här dagarna jag har varit bort men för att sammafatta tisdag eftermiddag till torsdag eftermiddag - jag hade det väldigt bra där nere helt för mig själv en stund. :)

Om mig och bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Ovido - Quiz & Flashcards