Alla inlägg den 15 juli 2009

Av Marlie - 15 juli 2009 00:38

Herregud - tiden den bara flyger fram! Nu räcker det med en hand för att räkna ner dagarna till vår stora, fina dag.


Ser verkligen fram emot det. Vår dag med alla nära och kära!

Vi har verkligen gått på låg växel fram tills för en vecka ca - då insåg vi att vafan, lägger vi inte manken till nu så skiter sig alltid. Sista veckan har varit rätt intensiv, vi har mycket hjälp, hjälp som varit guld värd. Utan er hade jag brytit ihop totalt. Det hade inte gått!!!! Vi börjar faktiskt känna oss i fas och det mesta börjar bli avbockat på to-do-listan. Det är härligt!


Idag har nästan all dricka inhandlat och nästan all mat, det som är kvar nu är ölen, brödet, grönsakerna och frukten. Några småsaker till mig och några hårklämmor till tjejerna - sen är det klart. PUH! Snart lördag och då ska jag förhoppningsvis våga släppa och lita på andra, då ska jag njuta och bara vara. Kanske utnyttja lite att vi kommer stå i fokus!


Egentligen hör det här inlägget hemma på marliemattias.weebly.com .. Men ändå inte, för det här är verkligen på riktigt nu och då måste jag avsätta några rader i den riktiga bloggen.


TACK alla för all hjälp sista veckan!!!! <3

Av Marlie - 15 juli 2009 00:34

Har gått länge och väl och funderat på hur jag ska kunna skriva ner en hel dag i bloggen!? Det går inte.. Och egentligen, ni som läser var med.. :)


Här om dagen tittade jag egentligen påsen med paketen, så fint och så genomtänkt.. Dom ska snart få flytta ner i en fin minneslåda, som alltid kommer få följa med!


Jag tänker inte gå in på detaljer om Möhippan och dagen i all ära.. Vill bara säga sjukt mycket TACK till alla tjejer! Det var sjukt mysigt och alldeles, alldeles underbart -  ÄVEN om jag kanske kunde ha varit snyggare ;) :)


Och ett litet konstaterande - Bålsta är inte alltid på topp!


PUSS!

Om mig och bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Ovido - Quiz & Flashcards