Alla inlägg under april 2010

Av Marlie - 22 april 2010 23:45

Jag kommer aldrig kunna förklara för världen hur mycket dom här två personerna betyder för mig. Det finns inga ord som är tillräckligt fina, eller som beskriver tillräckligt bra vad dom här två personerna gör för mig.

 

Dom orkar med mig dygnet runt, dom orkar lyssna och bara finnas där för mig oavsett. Dom tvekar inte en sekund på att öppna upp sitt underbara och kärleksfulla hem. Dom har tusen miljoner kramar när tårarna bara rinner ner för mina kinder. Dom orkar höra mig älta samma sak ungefär tretusen gånger. Dom låter mig ta plats i deras hem, dom tvekar inte på att ligga med mig på sängen hur länge som helst när tårarna gör att jag tappar andan. Dom orkar ligga där med mig och bara klappa på mig, krama på mig och dom hjälper mig sätta ord känslor. Dom ser till att jag får i mig mat och dom ser till att jag sover.

 

Jag begriper inte hur två människor kan ha så stora hjärtan, jag förstår inte hur mycket tålamod dom har. Att deras kramar och fina ord aldrig tar slut. Jag är så glad att dom öppnar upp sina hjärtan och sitt hem för mig, oavsett om jag är glad eller ledsen. Det här är två personer jag aldrig någonsin skulle klara av att förlora. Jag skulle inte överleva utan dom. Det är verkligen två av dom finaste människorna jag känner. Även om dom själva har det tungt så tvekar dom inte på att finnas där. En dag hoppas jag att jag ge tillbaka en bråkdel av allting dom gett mig. Jag hoppas dom förstår hur otroligt glad jag är över att jag har dom här två i mitt liv. Det finns ingenting, absolut ingenting som vi inte kan prata om.

 

Micke & Veronika, jag älskar er väldigt mycket!

 

 

__________________________________________________

 

Under sista tiden har jag gått igenom en del och det finns fler som verkligen visat mig att dom älskar mig, det finns fler som orkar med mig.

 

Mina underbara föräldrar som inte tvekar en sekund på att göra allt dom kan. Jag är så otroligt glad och stolt över att just ni är mina föräldrar.

 

Sen har jag två underbara vänner - Nettan & Elisabeth som finns för mig dygnets alla timmar. Dom tvekar inte på att släppa allt sitt för en stund, när jag behöver älta och vräka ur mig allt. Min fina Beth är obeskrivlig, jag vet inte hur många timmar hon avsatt i telefon med mig sista veckorna för att jag har behövt henne.

Nettan.. Min fina Nettan, som bara lyssnar, lyssnar och lyssnar. Säger vad hon tycker och tänker och lidar inte in någonting. Jag gillar ärligheten och jag älskar att du finns där för mig.

 

Jag är så lyckligt lottad som har dom personerna i mitt liv. Jag vet inte hur jag skulle överleva utan er.

 

TACK för att jag har en given plats i era hjärtan. Tack för att ni alltid, alltid ställer upp. Det finns inga ord som förklarar hur tacksam jag är.

 

Jag är glad att ni älskar mig, för jag älskar er väldigt mycket.

Av Marlie - 19 april 2010 17:14
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marlie - 19 april 2010 11:44
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marlie - 19 april 2010 10:59
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marlie - 17 april 2010 15:52

Nu känner jag att det får vara nog, jag är trött på skitsnack. Jag är trött på att folk pratar och tycker till om mina känslor och det jag har gått igenom sista tiden. Ibland behöver jag få lätta mitt hjärta utan att välja mina ord, jag ska inte behöva tänka mig för. Men tydligen måste jag göra det, tydligen kan jag inte skriva vad som gör ont i mig eller vad som gör mig ledsen för då lägger folk in sina egna värderingar i det och utser sig själva till den som kan säga att det är rätt eller fel och det gör mig förbannad. Om man inte kan fråga eller prata med mig om det händer eller sker så borde man nog inte prata om det alls, för när någons tolkning berättas för någon annan blir det helt plötsligt en historia som kanske inte alls är sann. Och det jag känner att jag ibland behöver få ur mig är ingenting någon ska se som underhållning.


Därför har jag valt att skapa en kategori på min blogg som jag kallar Ocensurerade känlsor & tankar, inläggen under den kategorin kommer väldigt få ha tillgång till. Jag är trött på att bjuda in idioter så pass djupt i mitt liv.




Av Marlie - 17 april 2010 14:37
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marlie - 17 april 2010 08:03

Jag känner mig lyckligt lottad ibland. Jag har så många fina människor runt omkring mig, både i släkten och bland vännerna.

 

Jag vet inte vilka ord jag ska använda för att beskriva hur fina dom här människor är. Dom är så äkta och bra. Dom har stora hjärtan och dom tvekar inte en sekund på att ta emot en med öppna armar. Jag blir varm i hjärtat av dom här människorna. Igår hade jag några riktigt fina samtal med några av dom här människorna, samtal som innehöll väldigt mycket om allt. Man behöver ha några personer i sitt liv som man kan bolla allt med, hundraelva gånger.

 

Dom här personerna finns verkligen i mitt hjärta! <3

Av Marlie - 17 april 2010 07:58

Jag tror inte jag har varit så trött på flera år faktiskt, hela jag är liksom trött. Ögonen är så tunga, huvudet är som gröt och kroppen känner mig helt matt.


Jag kan inte sova längre! Vänder och vrider på mig alldeles för mycket, sover oroligt och vaknar för absolut ingenting. Det är sådär! Hela veckan har jag vaknat med molande värk i huvudet, dom flesta dagarna har det gått över, men hur länge till tänker det hålla på?


Jag orkar inte.

Om mig och bloggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Skapa flashcards