Direktlänk till inlägg 12 oktober 2014

Pro... att forma en dröm.

Av Marlie - 12 oktober 2014 22:50



Jag har drömt om en bröstoperation så länge jag kan minnas och för 2-3 år sedan hoppades jag att det skulle bli möjligt innan jag fyller 30 och nu sitter jag här... 27år gammal och om 49 dagar händer det.

 

Om 49 dagar blir min dröm verkligen och... jag får nya bröst. jag får nytt skal. jag får nytt självförtroende.

 

Jag har tänkt och velat det här SÅ länge. Och för några veckor sedan började jag tänka och fundera igen, och det här gången började jag läsa mer än vad jag gjort någon gång förut. Jag frågade runt och fick två namnet på två kliniker som jag läste på om men min magkänsla sa ganska direkt vilken jag skulle vända mig till. Jag började känna att en operation innan sommmaren kanske kan vara något. Eller kanske nästa vinter. Jag kände mig nyfiken och bestämde mig för att ringa Proforma för att bara snudda vid det här, lite mer på riktigt! Och kanske boka in en konsultation. Tjejen i andra änden hade en operationstid redan i slutet av oktober. Ehm! Lugn & fin! Vadå, är det inte väntetid på sånt här? Och hade det inte varit för jobbet hade jag blivit opererad om 2-3 veckor.

 

Jag fullkomligt bubblar av tankar och känslor. Stundvis kan jag inte tänka på någonting annat och min... ehm, vad han nu är, får stå ut med mitt tjat och kommer antaligen ha lessnat på mina nya bröst innan dom ens finns. 

 

Jag är nervös. Jag är glad. Jag är spänd. Jag är förväntasfull. Jag är rädd. Jag är nöjd.

Jag är allt, allt på samma gång. Men mest av allt är jag lycklig över att jag har vad han nu är, min underbara familj och mina fina vänner vid min sida, för jag kommer behöva dom båda psykiskt och fysiskt under min resa.

 

 

 

/M.     


 
 
Ingen bild

mormor

13 oktober 2014 00:34

Määää va tuff du är hoppas att du blir nöjd. MacOS fråga vad kostar det. Skulle vilja op bort mitt lösa sladder på magen 😢Puss hjärtat och håller tummarna för att det blir toppen ❤❤❤❤

 
dissertation uk

dissertation uk

21 juli 2017 12:08

Relationships are great thing. If you love someone and cherish this person That is an awesome thing.

http://www.dissertationwritinguk.co.uk

 
Cheap Dissertation Writing Services UK

Cheap Dissertation Writing Services UK

23 februari 2018 06:44

Achieve scholarly accomplishment through an outcome situated approach offered by proficient essayists at Assignments On Web. Get high caliber of specific written work help for your subjects and points. We generally convey your work on time and our administration charges are achievable. Comprehensive research alongside huge amounts of important references and references shape genuine sources. Free boundless amendment sessions, round the clock client support, and unconditional promises. Supreme protection of data.

http://https://bestassignmentwriter.co.uk/buy-essay.php

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marlie - 29 mars 2016 08:17

Bålsta var ganska nytt för mig och Camilla visade mig allt & alla. Jag var 17, eller kanske 18. Det var hemmafest. Det var Camillas barndomsvänner och där i soffan satt han, han den där killen som var lite roligare, lite snyggare, lite märkvärdigare ...

Av Marlie - 11 juli 2015 23:27

Världens och livet har precis visat oss sin sämsta sida.  Min åttaåring har nyss behövt hälsa på någonting jag ville hon skulle slippa, för alltid.    Bålsta är omskakat och många sörjer den tragiska händelse att en nioårig flicka mist livet, u...

Av Marlie - 1 juni 2015 22:55

Det var fredag, sent en fredagsnatt. Hockeyn var på och du lät hockeyn få bli öppningsfrasen på ett samtal som tre dagar senare fortfarande lever och som vänder upp och ner på hela min tillvaro. På ett väldigt bra sätt.    Vem är du? Vad kommer...

Av Marlie - 11 november 2014 21:48

Det är inte ens en månad kvar. Inte ens tre veckor kvar. Herregud.   Det är två veckor och fem dagar. Det är nitton dagar kvar. Va vadå? Nitton dagar! Det är inte ens tjugo dagar kvar. Håll i hatten. Jag är nervös. Jag är pirrig.   Det ...

Av Marlie - 2 oktober 2014 21:43

"jealousy only eats up your beauty. have more faith in yourself, you got something that other people don´t"     Det finns en känsla. En känsla jag tyvärr känner allt för väl. En känsla jag skulle vilja göra slut med för gott.  Eller två kän...

Om mig och bloggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Skapa flashcards