Alla inlägg under juni 2012

Den

Av Marlie - 10 juni 2012 23:00

Jag är så naken, jag är så sårbar, jag är så mänslig för Dig.


Ibland räcker det med några minuter och några ord för att allting ska förändras. Äntligen fick vi den stunden, äntligen fick jag prata, jag fick lyssna. Jag delade väldigt många tankar och känslor med dig, jag vågade visa mig svag och sårbar. Jag är otroligt lättad över att du vågade dela med mig, att du släppte in mig i ditt huvud. Jag behövde få en sista chans att få förstå dig och jag fick det. Du torkade mina tårar och du pussade mig på pannan exakt när jag behövde det som mest.


Du dök upp i mitt liv från ingenstans, det var ett sms som förändrade allting. Det förändrade mig och en stor del av mitt liv.. Du var den, den som fick mig att leva på ett nytt sätt. Du var den som visade mig så mycket. Du var den som fick mig att skratta på ett nytt sätt, du fick det att bubbla i hela min kropp. Du var den som tillförde så mycket, om än så bara för en kort tid.

 

Jag kan ibland önska att jag hade en av och på knapp, den hade varit mer än av. Då, nu och imorgon.

När allting kommer omkring så tvivlar jag otroligt mycket på mig själv i dom här stunderna, jag tvivlar inte en sekund på det du berättar och delar med mig, men vem är jag? Just nu ingen. Ingen för dig, ingen för mig. Absolut ingen. Jag vill vara någonting helt annat men jag vet, jag förstår. Livet fungerar såhär och det är inget konstigt. Vi kan inte alltid vara tajmade med varandra och det ska inte vara för enkelt - hur skulle vi då lära oss någonting?


Du har fått all information och jag vet att den snart är bortsuddad och det gör absolut ont. Allting gör ont.



Förlåt. Jätte förlåt.

Om mig och bloggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Skapa flashcards