Direktlänk till inlägg 1 juni 2015

Livet går inte att pausa.

Av Marlie - 1 juni 2015 22:55

Det var fredag, sent en fredagsnatt. Hockeyn var på och du lät hockeyn få bli öppningsfrasen på ett samtal som tre dagar senare fortfarande lever och som vänder upp och ner på hela min tillvaro. På ett väldigt bra sätt. 


Vem är du?

Vad kommer du ifrån?

Vad gör du med mig? 


Du får mig att le. Du får mig att skratta. Du får mig att undra. Du får mig att längta. 


Du har alla rätt. Du är alla rätt. Du säger alla rätt. 


Våra sms är något nytt. Det har aldrig varit så enkelt med någon annan. Vi har pratat i några dygn, men det känns som vi aldrig gjort annat. Känslan när ditt namn kommer upp på telefonen... jag har svårt att hålla tillbaka mitt leende. Hur kan en människa göra ett sånt otroligt bra och starkt intryck bara genom text? Hur är det möjligt? Har jag blivit helt knäpp? Nej, jag har inte det. Jag tror faktiskt bara jag låter mig själv leva och bli förtrollad av någonting som kan bli bra...


 
 
guarantees

guarantees

21 juli 2016 10:21

Sometimes text can touch us much more than words))) And it is wonderful! You feel something absolutely different, there is trembling inside... I adore this feeling.

http://dissertationwriting.services

 
literature review

literature review

1 augusti 2016 11:29

After reading such text one should think the way he lives and the way you treat your beloved and friends.

http://dissertationwriting.services

 
Oliver

Oliver

15 juni 2017 13:39

Some of the information from this site https://domyhomework.guru/ you can probably find very interesting

http://https://domyhomework.guru

 
my personal writings

my personal writings

13 februari 2018 06:35

interesting information, has not yet figured out what to do with it, but I still look, maybe she will come in handy today.

http://customaustralianwritings.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marlie - 29 mars 2016 08:17

Bålsta var ganska nytt för mig och Camilla visade mig allt & alla. Jag var 17, eller kanske 18. Det var hemmafest. Det var Camillas barndomsvänner och där i soffan satt han, han den där killen som var lite roligare, lite snyggare, lite märkvärdigare ...

Av Marlie - 11 juli 2015 23:27

Världens och livet har precis visat oss sin sämsta sida.  Min åttaåring har nyss behövt hälsa på någonting jag ville hon skulle slippa, för alltid.    Bålsta är omskakat och många sörjer den tragiska händelse att en nioårig flicka mist livet, u...

Av Marlie - 11 november 2014 21:48

Det är inte ens en månad kvar. Inte ens tre veckor kvar. Herregud.   Det är två veckor och fem dagar. Det är nitton dagar kvar. Va vadå? Nitton dagar! Det är inte ens tjugo dagar kvar. Håll i hatten. Jag är nervös. Jag är pirrig.   Det ...

Av Marlie - 12 oktober 2014 22:50


Jag har drömt om en bröstoperation så länge jag kan minnas och för 2-3 år sedan hoppades jag att det skulle bli möjligt innan jag fyller 30 och nu sitter jag här... 27år gammal och om 49 dagar händer det.   Om 49 dagar blir min dröm verklig...

Av Marlie - 2 oktober 2014 21:43

"jealousy only eats up your beauty. have more faith in yourself, you got something that other people don´t"     Det finns en känsla. En känsla jag tyvärr känner allt för väl. En känsla jag skulle vilja göra slut med för gott.  Eller två kän...

Om mig och bloggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Skapa flashcards