Alla inlägg den 7 maj 2009

Av Marlie - 7 maj 2009 21:09

Jag är så sjukt omotiverad. Jag blir så förbannat trött på det här. Så svårt kan det inte vara. Egentligen vet jag inte hur höga krav man ska ha på sig själv, men jag har nog sänkt ribban lite grann och det behövs. Det får gå sakta men säkert.. Det går nog bra, egentligen. Men om motivationen satt på plats skulle det flyta mycket bättre. Får kämpa med mig själv varje dag. Jag trodde inte att stegräknare skulle göra någon skillnad, men den är riktigt bra att ha, det blir faktiskt lite roligare med den. Nu börjar även livet med matlåda på jobbet, nu får det vara stopp.


Har varit ledig ett par dagar i rad nu, det har varit skönt. Har dock saknat lite sol.. Idag är jag sjukt trött och har riktigt ont i huvudet så ska faktiskt åla mig ur soffan alldeles strax och gosa ner mig i sängen hos Saga. Jag älskar verkligen det här med samsovning, det är gos. Hur sjutton ska det gå när nästa goda unge kommer? :)


På lördag får vi besök, då kommer två goda vänner från Vällingby och äter middag och umgås. Vi ska iofs börja eftermiddagen med en lååång promenad :)


Go´natt.



Om mig och bloggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Ovido - Quiz & Flashcards