Direktlänk till inlägg 4 april 2009

kort helg

Av Marlie - 4 april 2009 18:48

Vad konstigt det känns att jobba imorgon, vill ju ha en lååång helg, speciellt nu när våren är här. Det var rätt länge sen jag jobbade helg, iaf en hel dag. Jobbar från typ tio till sju imorgon. Det blir roligt när jag väl är där, men nu känns det tugnt.


Imorgon ska Mattias ta sig en liten tripp Södertälje och hämta trall till vår balkong som vi fyndat på Blocket idag, för 300kr. Vi trodde inte att det skulle bli någon trall i år men den här är ju som hittad. Vilken tur att vi tagit tag i balkongen idag, nu är det bara två grejer kvar där ute och dom hör faktiskt hemma där ute :) Nu behövs det bara lite utemöbler dit ut så kan vi göra vårmysigt där ute sen.. Jag är såå glad att vi har morgonsol där ute, jag och Saga kommer kunna äta frukost ute hela sommaren! Mysigt.


Eventuellt har vi hittat värsta bästa priset på bröllopstårta, i Västerås, genom Maria.. Kontakter är bra att ha :) Maria ska även sätta löshår på mig inom sin tid, ska bli spännande!

På måndag ska jag ringa och boka tid för smink och hår till bröllopsdagen. Någom som vet någon som är riktigt bra? Alla tips är guld värda!


Blir så arg och irriterad på mig, har inte blivit någon promenad idag. SUCK! Det behövs! MÅSTE komma ut iaf en sväng varje dag.Skärpning!  

Igår var jag ute och gick ca 2-2½timme.


Nu kommer en nybadad Saga och vill gosa lite i soffan innan det är dags för sängen och sova.

 
 
Ingen bild

Jessisa

6 april 2009 20:37

Anias på Ekerö, vet inget om priser och så, men hon kommer hem till dig och gör både hår och smink. http://www.anias.se/start.html

KRAM

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marlie - 29 mars 2016 08:17

Bålsta var ganska nytt för mig och Camilla visade mig allt & alla. Jag var 17, eller kanske 18. Det var hemmafest. Det var Camillas barndomsvänner och där i soffan satt han, han den där killen som var lite roligare, lite snyggare, lite märkvärdigare ...

Av Marlie - 11 juli 2015 23:27

Världens och livet har precis visat oss sin sämsta sida.  Min åttaåring har nyss behövt hälsa på någonting jag ville hon skulle slippa, för alltid.    Bålsta är omskakat och många sörjer den tragiska händelse att en nioårig flicka mist livet, u...

Av Marlie - 1 juni 2015 22:55

Det var fredag, sent en fredagsnatt. Hockeyn var på och du lät hockeyn få bli öppningsfrasen på ett samtal som tre dagar senare fortfarande lever och som vänder upp och ner på hela min tillvaro. På ett väldigt bra sätt.    Vem är du? Vad kommer...

Av Marlie - 11 november 2014 21:48

Det är inte ens en månad kvar. Inte ens tre veckor kvar. Herregud.   Det är två veckor och fem dagar. Det är nitton dagar kvar. Va vadå? Nitton dagar! Det är inte ens tjugo dagar kvar. Håll i hatten. Jag är nervös. Jag är pirrig.   Det ...

Av Marlie - 12 oktober 2014 22:50


Jag har drömt om en bröstoperation så länge jag kan minnas och för 2-3 år sedan hoppades jag att det skulle bli möjligt innan jag fyller 30 och nu sitter jag här... 27år gammal och om 49 dagar händer det.   Om 49 dagar blir min dröm verklig...

Om mig och bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Ovido - Quiz & Flashcards