Direktlänk till inlägg 8 juni 2009

juni och höstkallt

Av Marlie - 8 juni 2009 19:21

Jag tycker det här vädret är jätte tråkigt. Vaknade imorse och det var lite sol, blev genast glad och tänkte att jag skulle sola en stund. Lämnade Saga och vädret blev bara tråkigare och tråkigare!


Vilken helg, säger jag bara! Jobbat för fullt, har faktiskt varit en ganska bra helg att jobba. Det har varit bra stämning och jag har inte bara behövt göra mitt gamla vanliga, det är roligt när det händer någonting nytt. Det är så komiskt egentligen, för det kan aldrig fungera till hundratio på jobbet, det ska alltid vara någonting som inte stämmer liksom.. Men bara bita tag i det sura äpplet och lösa problemet, som i söndags, tomat, sallad och lök var totalt slut... Jag överdriver inte när jag säger att jag var på Ica Maxi fem-sex gånger för att fylla på förrådet! Småflickorna i kön viskar till sin mamma; mamma, jag tror dom tycker om sallad. Till historien hör att jag hade en kundkorg överfull.


Idag har jag fått en Herman av mamma.. Om ett par dagar ska Herman delas och flyttas igen, vet inte riktigt vilka jag ska ge mig på bara!? ;)


Idag har Veronika varit här och ätit lunch, jätte trevligt. Hon ruskade om mig lite grann och bankade in i huvudet på mig att det faktiskt bara är typ en månad kvar till bröllopet och det är MASSOR kvar att fixa egentligen. Det är tur att hon är min raka motsats och faktiskt får saker att hända när hon väl lägger sidan till. På onsdag ska vi få någonting gjort är planen :)


Visa människor går rakt in i hjärtat på mig. Det är HELT SJUKT vad visa människor ska gå igenom, fast dom bara är barn. Det gör förbannat ont, jag blir förbannad och önskar man kunde öppna sitt hem för allt och alla ibland. Jag förstår inte hur fel funtad man kan vara.


Imorgon tar Jimmy studenten!!! :) Ska bli sjukt roligt och han kommer vara så fin! Ser verkligen fram emot imorgon, jag hopppas på sol men har dock inte allt för höga förväntningar. Uppdaterar om en trevlig dag imorgon eller på onsdag... :)


Nu ska Saga i säng, sen ska jag och älskling äta jordgubbar och kolla på film.

 
 
Ingen bild

mormor

9 juni 2009 18:39

Vad härligt att läsa att ni funkar så bra ihop men det har väl ni alltid gjort i vuxen ålder:-)) ha det gott gumman ,kramizzar&pussar

 
veronika

veronika

10 juni 2009 15:24

ja ibland kan du behöva en lite omruskning:))) men nu har vi fått massa gjort, men dock finns mycket kvar, vi får hitta mer tid som vi kan sitt och ta tag i dessa fest häften, nu vet vi ju på ett ungefär va som ska finnas i dom:)puss

http://frulandstrom.blogg.se

 
Ida

Ida

10 juni 2009 18:59

Hej där! Inte visste jag att du hade en blogg. Bra med FB statusen ibland :) Åh ska du gifta dig? Gud vad kul! Finns inget roligare än bröllop! Men shit vad planering, jag var med och hjälpte till på ett bröllop nu i vår, shit vad mkt det var att göra innan så det är nog bra om någon ruskar om dig lite :)

Skojar du!? Tog det slut på allt det på jobbet? Herrejösses, ingenting är trist på Donken. Ses på jobbet nån dag! Kramar Ida

http://lifeisfordummies.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marlie - 29 mars 2016 08:17

Bålsta var ganska nytt för mig och Camilla visade mig allt & alla. Jag var 17, eller kanske 18. Det var hemmafest. Det var Camillas barndomsvänner och där i soffan satt han, han den där killen som var lite roligare, lite snyggare, lite märkvärdigare ...

Av Marlie - 11 juli 2015 23:27

Världens och livet har precis visat oss sin sämsta sida.  Min åttaåring har nyss behövt hälsa på någonting jag ville hon skulle slippa, för alltid.    Bålsta är omskakat och många sörjer den tragiska händelse att en nioårig flicka mist livet, u...

Av Marlie - 1 juni 2015 22:55

Det var fredag, sent en fredagsnatt. Hockeyn var på och du lät hockeyn få bli öppningsfrasen på ett samtal som tre dagar senare fortfarande lever och som vänder upp och ner på hela min tillvaro. På ett väldigt bra sätt.    Vem är du? Vad kommer...

Av Marlie - 11 november 2014 21:48

Det är inte ens en månad kvar. Inte ens tre veckor kvar. Herregud.   Det är två veckor och fem dagar. Det är nitton dagar kvar. Va vadå? Nitton dagar! Det är inte ens tjugo dagar kvar. Håll i hatten. Jag är nervös. Jag är pirrig.   Det ...

Av Marlie - 12 oktober 2014 22:50


Jag har drömt om en bröstoperation så länge jag kan minnas och för 2-3 år sedan hoppades jag att det skulle bli möjligt innan jag fyller 30 och nu sitter jag här... 27år gammal och om 49 dagar händer det.   Om 49 dagar blir min dröm verklig...

Om mig och bloggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Ovido - Quiz & Flashcards