Direktlänk till inlägg 21 augusti 2009

Sagas idoler

Av Marlie - 21 augusti 2009 21:25

Jag vet inte i hur många år vi har pratat vuxenpoäng. Om vi bara kommit på tanken då, när vi började, så skulle vi skrivit ner och verkligen samlat dom, gjort en liten `tävling´ av dom. Vi hade skrattat gott tillsammans åt det idag, idag när båda mina flickor samlat en stor hög och sprungit ifrån mig!


Dom gör någonting, dom satsar, dom förverkligar sina drömmar! E är klar med sitt plugg och T har precis börjat. Ni är så oerhört duktiga, och vet ni? Jag är stolt över er! Ni är två av Sagas idoler och det kan ni få vara när hon blir stor också.


Finns det några såna stjärnor som Theres & Elisabeth? Nej, jag tror fan inte det! Ni är handligskraftiga mina damer.


Förhoppningsvis kommer jag ikapp, någongång i livet.. :) Ni är underbara och jag tror på er!


Om inte allt för lång tid kan ni vänta er varsitt telefonsamtal, med en stor fråga..


Jag älskar er!

 
 
Nettan M

Nettan M

21 augusti 2009 21:38

Vadå för stor fråga?? Du är banne mästare på att göra mig nyfiken med dina underfundigheter! :D Viska lite lätt i mitt öra, bara+ :) Puss!


ps. B o T är riktigt fina människor, jag är glad att se att du uppskattar dem så väl! :)

http://tankerummet.blogg.se

 
Nettan

Nettan

21 augusti 2009 21:50

Överraskning? Hahahahahaha..............

Stor fråga? I think I know..............

Och du kommer oxå förverkliga dina drömmar och vet du, NÄR ni flyttar hit så får du närmre till Liljeholmen där Konditorskolan ligger ;)

Puuuuuuuuuussssssssssssss

http://www.skorpan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Bethan

21 augusti 2009 21:59

Jag vill också veta! NU! :)

Marlie jag älskar dig! Finns få som betyder så sjukt mycket som du gör!

 
Nettan M

Nettan M

21 augusti 2009 22:08

Taskmört!

Underfundig - när man är sådär lagom hemlig och klurig att alla nära o kära ligger sömnlösa av nyfikenhet! :)

http://tankerummet.blogg.se

 
Ingen bild

Tesan

21 augusti 2009 22:18

Jag vill oxå veta!! berätta, berätta, berätta, NUU!! :D

Älskar dig vännen! och Saga ska veta att hon är våran idol oxå, eller iaf min men trpr hon e bethans idal med :)

Puss

 
Nettan

Nettan

21 augusti 2009 22:29

Sååååååååååå, du ser..... det är bara att
B E R Ä T T A!!!!!!!!!!!!!!!
Du har lixom inget val längre, så det så... eller vad säger ni tjejer?????

Kraaaaaaaaaaaaaam

http://www.skorpan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Marlie

21 augusti 2009 22:31

Jag känner mig otroligt nedröstad och lär väl aldrig bli av med tjatet av alla er nyfikna :) MEN meningen var att ni skulle bli nyfikna och det kommer ni få vara! :D Puss på er!

 
Ingen bild

B

21 augusti 2009 22:42

Nu har jag försökt gissa. Behöver en ledtråd! :)

 
Ingen bild

Bethan

21 augusti 2009 22:48

Tror jag ska sluta läsa bloggen i protest ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marlie - 29 mars 2016 08:17

Bålsta var ganska nytt för mig och Camilla visade mig allt & alla. Jag var 17, eller kanske 18. Det var hemmafest. Det var Camillas barndomsvänner och där i soffan satt han, han den där killen som var lite roligare, lite snyggare, lite märkvärdigare ...

Av Marlie - 11 juli 2015 23:27

Världens och livet har precis visat oss sin sämsta sida.  Min åttaåring har nyss behövt hälsa på någonting jag ville hon skulle slippa, för alltid.    Bålsta är omskakat och många sörjer den tragiska händelse att en nioårig flicka mist livet, u...

Av Marlie - 1 juni 2015 22:55

Det var fredag, sent en fredagsnatt. Hockeyn var på och du lät hockeyn få bli öppningsfrasen på ett samtal som tre dagar senare fortfarande lever och som vänder upp och ner på hela min tillvaro. På ett väldigt bra sätt.    Vem är du? Vad kommer...

Av Marlie - 11 november 2014 21:48

Det är inte ens en månad kvar. Inte ens tre veckor kvar. Herregud.   Det är två veckor och fem dagar. Det är nitton dagar kvar. Va vadå? Nitton dagar! Det är inte ens tjugo dagar kvar. Håll i hatten. Jag är nervös. Jag är pirrig.   Det ...

Av Marlie - 12 oktober 2014 22:50


Jag har drömt om en bröstoperation så länge jag kan minnas och för 2-3 år sedan hoppades jag att det skulle bli möjligt innan jag fyller 30 och nu sitter jag här... 27år gammal och om 49 dagar händer det.   Om 49 dagar blir min dröm verklig...

Om mig och bloggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Ovido - Quiz & Flashcards