Direktlänk till inlägg 24 augusti 2009

en smula ångest

Av Marlie - 24 augusti 2009 21:17

Just nu orkar jag inte blogga!!

för tillfället känner jag mig som ett levande vrak. jag är alldeles för trött för att det ska vara möjligt. helt makalöst hur slut man kan vara i både kropp och knopp!


jag är full, av ungefär miljoner känslor.. inom mig råder det känslokaos på hög nivå. vet inte ríktigt hur jag ska komma på rätsida med allting. jag känner mig på något sätt nollställd inför det mesta, och har tappat bort mig - vad tycker och känner jag? var tog jag vägen? det är bristvara på marlie för tillfället, och det kommer det nog vara ett tag till. jag är låg.


jag är besviken, och en aning ledsen för allting, faktiskt. punkt.


jag saknar och älskar, och det gör ont! punkt.


 
 
Ingen bild

B

24 augusti 2009 21:28

Älskar och tänker på dig! Pratas imorgon om du vill!

 
Nettan

Nettan

24 augusti 2009 21:58

Känner så väl igen mig i det du beskriver..... Men, men jag har mer eller mindre insett att detta är nog livet, det är nog så här det kommer vara.....

Gott om plats i gästboken är det inte ont om! Dom kan nog skissa på en "roman" om dom vill *ler*!Och det är fler som inte har skrivit nåt ännu!

Kul att du får dina älskade krukgubbar i morgon, vi skall oxå till CG någon dag i veckan, frågan är bara när??? Risken finns att vi får börja tugga på isen i frysen om vi inte åker dit snart.

Puss å kram!

http://www.skorpan.bloggagratis.se

 
veronika

veronika

24 augusti 2009 22:25

ja gumman jag vet allt för mycket om vad du menar, de låg perioderna är aldrig roliga, och finna sig själv är inte alltid är de lättaste, du har haft lite mycke de sista åren inte konstigt att du känner som du gör men du vet att vi finns för dig!!!älskar dig gumman!

http://frulandstrom.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marlie - 29 mars 2016 08:17

Bålsta var ganska nytt för mig och Camilla visade mig allt & alla. Jag var 17, eller kanske 18. Det var hemmafest. Det var Camillas barndomsvänner och där i soffan satt han, han den där killen som var lite roligare, lite snyggare, lite märkvärdigare ...

Av Marlie - 11 juli 2015 23:27

Världens och livet har precis visat oss sin sämsta sida.  Min åttaåring har nyss behövt hälsa på någonting jag ville hon skulle slippa, för alltid.    Bålsta är omskakat och många sörjer den tragiska händelse att en nioårig flicka mist livet, u...

Av Marlie - 1 juni 2015 22:55

Det var fredag, sent en fredagsnatt. Hockeyn var på och du lät hockeyn få bli öppningsfrasen på ett samtal som tre dagar senare fortfarande lever och som vänder upp och ner på hela min tillvaro. På ett väldigt bra sätt.    Vem är du? Vad kommer...

Av Marlie - 11 november 2014 21:48

Det är inte ens en månad kvar. Inte ens tre veckor kvar. Herregud.   Det är två veckor och fem dagar. Det är nitton dagar kvar. Va vadå? Nitton dagar! Det är inte ens tjugo dagar kvar. Håll i hatten. Jag är nervös. Jag är pirrig.   Det ...

Av Marlie - 12 oktober 2014 22:50


Jag har drömt om en bröstoperation så länge jag kan minnas och för 2-3 år sedan hoppades jag att det skulle bli möjligt innan jag fyller 30 och nu sitter jag här... 27år gammal och om 49 dagar händer det.   Om 49 dagar blir min dröm verklig...

Om mig och bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Ovido - Quiz & Flashcards