Direktlänk till inlägg 29 augusti 2009

helt åt helvete

Av Marlie - 29 augusti 2009 00:47

jag hoppas för allt i världen att det inte är många som varit där jag är just nu..


när man varken kan sova eller äta, när man är både psykiskt och fysikts utmattad. kroppen orkar ingenting. själen är död.


inte många som förstår känslan av att inte kunna ta hand om sitt barn, för att man är totalt utslagen. på grund av att två människor inte kan uppföra sig, för att två människor är idioter och inte tänker på andra. jag trodde verkligen inte att jag kunde hata såhär mycket, men det kan jag och det rör mig inte i ryggen.


sveket är enormt!

 
 
Ingen bild

Malin (från klassen)

29 augusti 2009 01:19

Hej! Jag förstår dig till stor del av det du skriver //Malin

 
Ingen bild

B

29 augusti 2009 16:27

Tittar på din övertext och måste skratta lite för mig själv.. Den blir ironisk just nu.. "när livet är som bäst" Älskar den kommentaren men vet hur jävla kasst det är just nu.. Marlie jag vill bara ta bort det onda och göra dig hel igen! Jag hjärtar Marlie massor!!

 
Ida

Ida

29 augusti 2009 19:36

Trots att jag inte vet vad det egentligen rör sig om så gör det så ont ändå att läsa sådana här ord! Känslorna lyser igenom och orättvisan över livet blir så tydlig. Omge dig av GODA människor så gott du kan, Marlie. Ta hand om dig så ses vi nån gång på jobbet :) Många kramar

http://lifeisfordummies.blogg.se

 
Jessisa

Jessisa

29 augusti 2009 22:29

Jag förstår inte vad du känner, men vi vill skicka en kram till dig. Även fast det är tungt nu så kommer DU att komma ur detta som en stärkt person. Förstår att du har svårt att se det nu. Men du kommer att gå klara dig igenom detta.

KRAM
Från Jessisa och Pär

http://jessisa.bloggagratis.se

 
Nettan

Nettan

30 augusti 2009 22:00

Hjärtat mitt, du har ju världens bästa lilla Saga att shoppa åt,inte behöver du shoppa till Kraken heller. :) Löv u! Puss!

http://tankerummet.blogg.se

 
Nettan

Nettan

31 augusti 2009 13:11

Härligt..??! Hur menar du då? Jag har förlorat min dotter på halvtid, och resten av tiden är hon arg på mig för att jag hämtar henne fast alla andra barn får vara kvar. ;) Pust.

http://tankerummet.blogg.se

 
Nettan

Nettan

1 september 2009 18:19

Hjärtat, hur är det med dig..? Äter du? Sover du? Klarar du vara mamma? Klarar du att vara Marlie? :) Jag tänker på dig nästan ständigt! Och jag finns här jämt, tveka inte höra av dig om det finns det minsta jag kan göra!

http://tankerummet.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marlie - 29 mars 2016 08:17

Bålsta var ganska nytt för mig och Camilla visade mig allt & alla. Jag var 17, eller kanske 18. Det var hemmafest. Det var Camillas barndomsvänner och där i soffan satt han, han den där killen som var lite roligare, lite snyggare, lite märkvärdigare ...

Av Marlie - 11 juli 2015 23:27

Världens och livet har precis visat oss sin sämsta sida.  Min åttaåring har nyss behövt hälsa på någonting jag ville hon skulle slippa, för alltid.    Bålsta är omskakat och många sörjer den tragiska händelse att en nioårig flicka mist livet, u...

Av Marlie - 1 juni 2015 22:55

Det var fredag, sent en fredagsnatt. Hockeyn var på och du lät hockeyn få bli öppningsfrasen på ett samtal som tre dagar senare fortfarande lever och som vänder upp och ner på hela min tillvaro. På ett väldigt bra sätt.    Vem är du? Vad kommer...

Av Marlie - 11 november 2014 21:48

Det är inte ens en månad kvar. Inte ens tre veckor kvar. Herregud.   Det är två veckor och fem dagar. Det är nitton dagar kvar. Va vadå? Nitton dagar! Det är inte ens tjugo dagar kvar. Håll i hatten. Jag är nervös. Jag är pirrig.   Det ...

Av Marlie - 12 oktober 2014 22:50


Jag har drömt om en bröstoperation så länge jag kan minnas och för 2-3 år sedan hoppades jag att det skulle bli möjligt innan jag fyller 30 och nu sitter jag här... 27år gammal och om 49 dagar händer det.   Om 49 dagar blir min dröm verklig...

Om mig och bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Skapa flashcards