Alla inlägg den 18 februari 2009

Av Marlie - 18 februari 2009 13:14

Ja, just nu känns faktiskt livet ganska bra. Det rullar på, vi har det bra.. Jag trivs med jobbet och min familj. Nu är det bara lägenheten vi måste få ordning på så skulle jag trivas till 110 hemma också. Vardagsrummet och sovrummet ska göras iordning, nya möbler och någon ball tapet borde hängas i sovrummet. Det är lite detaljer kvar i Sagas rum också, men har inte riktigt hittat det bästa än.


Vi pratar lite smått om att åka utomlands i sommar, till Grekland faktiskt. Var läänge sen jag var där nu och saknar grekmaten! Om alla bitarna faller som vi hoppas och vill så kommer vi iväg.. :) Tänk - sol, bad och god mat i två veckor! Gud så mysigt!


Saga har fått plats på Håbo gymnasterna, hon kommer bli jätte glad. Hon springer här hemma med jämna mellanrum och skriker "bytter mamma, elp!", vilket på svenska är "hjälp mig göra kullerbyta mamma!". Det drar igång nästa söndag.


Snart ska jag ta mig i kragen och läsa instruktionsboken till min nya systemkamera också, annars lär man ju aldrig sig den. Klart, det går ju superbra att ta kort med den och korten blir ju kanonbra.. Men vore ju bra å lära känna kameran också, ska också försöka gå "foto-kursen" som vi med gratis när kameran köptes. Där lär man kunna lära sig massor med roliga och bra knep, och sen kommer jag vilja fota jämt och alltid :)


Nu ska jag hjälpa mamma packa iordning Emil och Wilmas kläder, så vi slipper stressa iväg för att hämta barnen och åka ner till bussen som vi ska ta till båten.. Ska bli mysigt med kryssning!

:(

Av Marlie - 18 februari 2009 07:38

FAN, sämre än såhär kunde inte den här dagen ha börjat. Ibland blir jag så trött på själv och mina förväntningar.. skit skit skit! Jaja, det är bara se framåt och på det som komma skall!


Idag är jag ledig och ingen är gladare än jag för det, är så sjukt jäkla trött. Saga fick tjata sin mamma ur sängen, "dåå uuupp" låg hon bredvid och tjatade :) älskade unge!


Idag när jag har lämnat  barn ska jag försöka träna lite grann och sedan ta mig en sväng till Lindex och kolla efter underkläder och byxor. Det behövs!


Tidigare månad - Senare månad

Om mig och bloggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Ovido - Quiz & Flashcards