Direktlänk till inlägg 11 januari 2010

trött trött trött

Av Marlie - 11 januari 2010 22:13

Idag är jag trött. Sov riktigt dåligt inatt och jag har varit lite små seg hela dagen, trots det har jag och tjejerna haft en bra dag. Vattenfärg, pulkåkning och filmmys. En bra sista dag på jullovet. Imorgon börjar vardagen, på riktigt igen.


Trots att jag har varit ruggigt trött hela dagen så ställde jag mig på Obbe under tiden som Mattias & Saga badade. Det blev ingen jätte lång stund, men iaf någonting. Och vet ni vad.. Obbe trollade och helt plösligt var jag inte alls lika trött längre. På gott och ont, jag lovade mig själv en tidig kväll idag.

Jag önskar så att någon bara kunde rycka tag i mig och slita med mig för att träna lite grann, en eller två dagar i veckan skulle sitta bra. När den värsta kylan försvunnit är det dags för 19promenader med Beth, det ska bli skönt. Dags att leta rätt på stegräknaren.



 
 
mathilda

mathilda

11 januari 2010 22:43

jag är också jätte trött :(

http://mathiildamelin.bloggplatsen.se

 
nelliesmamma

nelliesmamma

12 januari 2010 09:25

Igår när jag lagt huvet på kudden tänkte jag...fan va dum du va...skriva om mens och pms...

Herregud, kom ihåg hur det var första två veckorna efter jag började med LCHF. Jag trodde ALLVARLIGT att jag drabbats av en dödlig sjukdom. Fanns inte en chans att man kunde vara så TRÖTT samtidigt som man är FRISK!!

Jag hade turen att träffa en för mig innan okänd person som förklarade att det är helt normalt för vissa att vara just så trötta vid omställningen. Och att jag skulle belönas RIKLIGT av kroppen om jag bara bet ihop de där upp till två veckorna.

Jag bet ihop och jag lovar. Det var värt det...trots att jag flera gånger undrade om det verkligen kunde vara så... att man kunde vara så trött och att hjärnan helt plötsligt inte fungerar längre...

Köp även omega 3 kapslar och ev MIVI total för att pigga på dej. Hjälper inte mot trotsiga barn, men iaf!!! ;)

http://nelliesmamma.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marlie - 29 mars 2016 08:17

Bålsta var ganska nytt för mig och Camilla visade mig allt & alla. Jag var 17, eller kanske 18. Det var hemmafest. Det var Camillas barndomsvänner och där i soffan satt han, han den där killen som var lite roligare, lite snyggare, lite märkvärdigare ...

Av Marlie - 11 juli 2015 23:27

Världens och livet har precis visat oss sin sämsta sida.  Min åttaåring har nyss behövt hälsa på någonting jag ville hon skulle slippa, för alltid.    Bålsta är omskakat och många sörjer den tragiska händelse att en nioårig flicka mist livet, u...

Av Marlie - 1 juni 2015 22:55

Det var fredag, sent en fredagsnatt. Hockeyn var på och du lät hockeyn få bli öppningsfrasen på ett samtal som tre dagar senare fortfarande lever och som vänder upp och ner på hela min tillvaro. På ett väldigt bra sätt.    Vem är du? Vad kommer...

Av Marlie - 11 november 2014 21:48

Det är inte ens en månad kvar. Inte ens tre veckor kvar. Herregud.   Det är två veckor och fem dagar. Det är nitton dagar kvar. Va vadå? Nitton dagar! Det är inte ens tjugo dagar kvar. Håll i hatten. Jag är nervös. Jag är pirrig.   Det ...

Av Marlie - 12 oktober 2014 22:50


Jag har drömt om en bröstoperation så länge jag kan minnas och för 2-3 år sedan hoppades jag att det skulle bli möjligt innan jag fyller 30 och nu sitter jag här... 27år gammal och om 49 dagar händer det.   Om 49 dagar blir min dröm verklig...

Om mig och bloggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Ovido - Quiz & Flashcards