Direktlänk till inlägg 20 januari 2010

tjugotredje januari

Av Marlie - 20 januari 2010 20:29

På lördag är det den tjugotredje och min dag. Då är det min födelsedag och jag ser faktiskt fram emot den! Men är det inte ganska sjukt - jag blir 23 år gammal. Det är ju för fasiken närmare 25 än 20. Var tar åren vägen??

 

Hur som helst, på lördag fyller jag år och det tänker jag fira, det blir verkligen ingenting stort bara lite fika med mina nära & kära.

 

Jag känner att jag vuxit ifrån tiden då man skickade ut kalaskort, så jag gör på mitt udda sätt :) Om du vet att du är en av mina nära & kära så är du välkommen hit på lördag - lämna en kommentar! :)

 
 
Ingen bild

B

20 januari 2010 20:55

Okej Marlie du är en sjuk männska på riktigt!

Men jag ska vara först att bjuda in sig själv! arg på dig för att jag inte får ett kort med ballonger om kalas!

Och jag är lessen min vän, jag anser mig vara både när och kär så jag ska ha extra gott fika på lördag! ;)

 
Ingen bild

B

20 januari 2010 20:59

Massor med mys!!!!

 
Ingen bild

B

20 januari 2010 21:04

Förlåt för att jag mobbar din blogg men jag kom på en sak till. Lite kul att du fyller 23 den 23e :) Lite kul men absolut slut nu. Lovar att inte skriva fler inlägg här för idag :)

 
Ingen bild

T

20 januari 2010 21:38

Jag anser mig själv vara både när och kär men är tyvärr inte hemma :(
Men jag hoppas ändå att du får en jätte bra födelsedag och att det kommer mång andra nära och kära och firar dig :)

Älskar dig vännen

 
Nettan

Nettan

20 januari 2010 22:25

Tanken var att jag skulle komma, men i morgon åker din farbror till Dublin och spelar bowling och kommer hem på måndag... DU om någon VET att jag då tänker passa på att fixa MASSOR med saker när han inte är hemma så efter matchen på lördag blir det en tur till IKEA med mamma och Jonathan för att handla till hans rum, sen kommer pappa hit och hjälper mig slipa köksbordet (eftersom vi skulle ha gjort det för 100 år sen), och hela, PRECIS hela huset skall städas när en viss herre INTE är hemma!!!

Men jag har absolut inte glömt bort dig vännen och det VET du!!!!

Puss å kraaaaaam

http://www.skorpan.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

mamman

21 januari 2010 08:10

B....du e ju tokgo!!! Ses på lördag!

 
veronika

veronika

21 januari 2010 13:03

Ja de är klart vi kommer!!! men är jag den enda som undrar om de är nån speciell tid???:)))

puss

http://frulandstrom.blogg.se

 
Stina

Stina

21 januari 2010 18:39

Visst är det lite skrämmande när man tänker efter, för jag är helt med dig! 23 är helt klart närmre 25 än 20. Det värsta är att jag är ju bara en månad där ifrån jag också... Men åldern är ju bara en siffra, man är aldrig äldre än vad man gör sig ;)
I alla fall, hoppas att du får en underbar födelsedag på lördag!!!

http://chrisses.bloggplatsen.se

 
sofia

sofia

23 januari 2010 08:59

Grattis på födelsedagen!!

http://www.ellybrittasofia.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marlie - 29 mars 2016 08:17

Bålsta var ganska nytt för mig och Camilla visade mig allt & alla. Jag var 17, eller kanske 18. Det var hemmafest. Det var Camillas barndomsvänner och där i soffan satt han, han den där killen som var lite roligare, lite snyggare, lite märkvärdigare ...

Av Marlie - 11 juli 2015 23:27

Världens och livet har precis visat oss sin sämsta sida.  Min åttaåring har nyss behövt hälsa på någonting jag ville hon skulle slippa, för alltid.    Bålsta är omskakat och många sörjer den tragiska händelse att en nioårig flicka mist livet, u...

Av Marlie - 1 juni 2015 22:55

Det var fredag, sent en fredagsnatt. Hockeyn var på och du lät hockeyn få bli öppningsfrasen på ett samtal som tre dagar senare fortfarande lever och som vänder upp och ner på hela min tillvaro. På ett väldigt bra sätt.    Vem är du? Vad kommer...

Av Marlie - 11 november 2014 21:48

Det är inte ens en månad kvar. Inte ens tre veckor kvar. Herregud.   Det är två veckor och fem dagar. Det är nitton dagar kvar. Va vadå? Nitton dagar! Det är inte ens tjugo dagar kvar. Håll i hatten. Jag är nervös. Jag är pirrig.   Det ...

Av Marlie - 12 oktober 2014 22:50


Jag har drömt om en bröstoperation så länge jag kan minnas och för 2-3 år sedan hoppades jag att det skulle bli möjligt innan jag fyller 30 och nu sitter jag här... 27år gammal och om 49 dagar händer det.   Om 49 dagar blir min dröm verklig...

Om mig och bloggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Skapa flashcards