Direktlänk till inlägg 3 maj 2010

Bloggen behöver ett ansiktslyft..

Av Marlie - 3 maj 2010 19:11

Ni anar inte hur många gånger jag suttit här och försökt, försökt formulera ner någonting. Försökt få ner allting på tangentera utan större framgång, det är precis som om att fingrarna stelnar. Det har varit helt hopplöst. Sista tiden har jag inte haft någonting att fylla ut bloggen med, det har varit totalt tomt och svart i både själen och huvudet.


Det finns dagar då jag blir så trött på att inte veta vilka som faktiskt läser min blogg, men samtidigt älskar jag att ha sjukt många läsare. Än så länge har jag långt ifrån mycket läsare, men en vacker dag.. Då kanske. Jag har mycket jag vill skriva om, jag har mycket jag skulle vilja minnas om flera år. Många tycker inte att en blogg ska få agera dagbok, men vad är det då egentligen? Och innehållet i min blogg är det enbart jag som styr över och jag gillar den.


Min blogg behöver ett ansiktslyft och därför vill jag ha gästbloggare, hur många som helst. Kom igen och maila mig :)

 
 
Ingen bild

Lisa

3 maj 2010 19:28

Kul att du är tillbaka, jag är en av dina läsare som du inte känner till. Hoppas verkligen du kommer uppdatera oftare nu igen. Som du gjorde förut....älskar verkligen att läsa din blogg. Dock väldigt tråkigt att du lösenordskyddar en del inlägg eftersom jag då inte kan läsa dina tankar, saknar att få ta del av dessa. Tycker din blogg är som en bra bok, du skriver så otroligt bra. Har du någonsin funderat på att skriva en bok?

 
Ingen bild

T

3 maj 2010 21:38

Har också saknat dina uppdateringar vännen!

 
Ingen bild

Netan

3 maj 2010 22:05

Du skriver väldigt bra och jag tycker du är klok. Kul att läsa helt enkelt! Vi känner inte varandra men jag uppskattar att ta del av dina bloggtankar.

 
Marlie

Marlie

7 maj 2010 00:38

Lisa - Åh vad roligt att höra, tack! En liten dröm är att en dag skriva en bok, men förstår inte hur. Om du vill kan du maila mig på marlie_87@hotmail.com så kan du få lösenordet.

Och tro mig, uppdateringar kommer snart! :)

http://marliie.bloggagratis.se

 
Ingen bild

lisa

7 maj 2010 13:10

Hej Marlie!
Jag har mailat dig!
Tack
/ Lisa

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marlie - 29 mars 2016 08:17

Bålsta var ganska nytt för mig och Camilla visade mig allt & alla. Jag var 17, eller kanske 18. Det var hemmafest. Det var Camillas barndomsvänner och där i soffan satt han, han den där killen som var lite roligare, lite snyggare, lite märkvärdigare ...

Av Marlie - 11 juli 2015 23:27

Världens och livet har precis visat oss sin sämsta sida.  Min åttaåring har nyss behövt hälsa på någonting jag ville hon skulle slippa, för alltid.    Bålsta är omskakat och många sörjer den tragiska händelse att en nioårig flicka mist livet, u...

Av Marlie - 1 juni 2015 22:55

Det var fredag, sent en fredagsnatt. Hockeyn var på och du lät hockeyn få bli öppningsfrasen på ett samtal som tre dagar senare fortfarande lever och som vänder upp och ner på hela min tillvaro. På ett väldigt bra sätt.    Vem är du? Vad kommer...

Av Marlie - 11 november 2014 21:48

Det är inte ens en månad kvar. Inte ens tre veckor kvar. Herregud.   Det är två veckor och fem dagar. Det är nitton dagar kvar. Va vadå? Nitton dagar! Det är inte ens tjugo dagar kvar. Håll i hatten. Jag är nervös. Jag är pirrig.   Det ...

Av Marlie - 12 oktober 2014 22:50


Jag har drömt om en bröstoperation så länge jag kan minnas och för 2-3 år sedan hoppades jag att det skulle bli möjligt innan jag fyller 30 och nu sitter jag här... 27år gammal och om 49 dagar händer det.   Om 49 dagar blir min dröm verklig...

Om mig och bloggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Ovido - Quiz & Flashcards