Direktlänk till inlägg 4 juni 2010

juni & studenttider

Av Marlie - 4 juni 2010 12:02

Idag är det dags för Bålstas treor att få springa ut, det är idag det händer. Det är idag alla har vita kläder & kostym, blommor & gosedjur runt halsen och champangeflaskan i handen. Det vimlar av folk i centrum, alla går med blommor i handen, alla är uppklädda och har ett stort leende på läpparna, på väg ner mot skolan där deras stjärnor gått i tre år. Dom är stolta över sina barn, barnbarn & vänner som idag äntligen ska få ta studenten.


Jag blir full av känslor när jag ser alla blommor, alla blågula band och alla vita klänningar. Jag njuter så mycket med dom här människorna, och känner mig så glad för deras skull. Att deras dag är här, för min var den absolut bästa och det vet jag att dom här också kommer känna.


Jag är verkligen så full med minnen & känslor.. Jag minns hela dagen i detalj och skulle inte vilja göra om någonting, den var så jävla bra och jag hade så otroligt roligt från morgon till natt.


GRATTIS alla studenter 2010! Njut nu, för det här är verkligen er tid :)

 
 
Ingen bild

Nettan

4 juni 2010 19:32

Freja tjatar om Saga oxå - vet inte hur många gånger jag hört "imorgon när Saga kommer" - det rä tur att min kära dotter inte har koll på tidsbegreppen än och inte inser att imorgon faktiskt är imorgon.. ;) :D

För Sagas skull hoppas jag hon kryar sig snart! Puss från oss alla! Kram, kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marlie - 29 mars 2016 08:17

Bålsta var ganska nytt för mig och Camilla visade mig allt & alla. Jag var 17, eller kanske 18. Det var hemmafest. Det var Camillas barndomsvänner och där i soffan satt han, han den där killen som var lite roligare, lite snyggare, lite märkvärdigare ...

Av Marlie - 11 juli 2015 23:27

Världens och livet har precis visat oss sin sämsta sida.  Min åttaåring har nyss behövt hälsa på någonting jag ville hon skulle slippa, för alltid.    Bålsta är omskakat och många sörjer den tragiska händelse att en nioårig flicka mist livet, u...

Av Marlie - 1 juni 2015 22:55

Det var fredag, sent en fredagsnatt. Hockeyn var på och du lät hockeyn få bli öppningsfrasen på ett samtal som tre dagar senare fortfarande lever och som vänder upp och ner på hela min tillvaro. På ett väldigt bra sätt.    Vem är du? Vad kommer...

Av Marlie - 11 november 2014 21:48

Det är inte ens en månad kvar. Inte ens tre veckor kvar. Herregud.   Det är två veckor och fem dagar. Det är nitton dagar kvar. Va vadå? Nitton dagar! Det är inte ens tjugo dagar kvar. Håll i hatten. Jag är nervös. Jag är pirrig.   Det ...

Av Marlie - 12 oktober 2014 22:50


Jag har drömt om en bröstoperation så länge jag kan minnas och för 2-3 år sedan hoppades jag att det skulle bli möjligt innan jag fyller 30 och nu sitter jag här... 27år gammal och om 49 dagar händer det.   Om 49 dagar blir min dröm verklig...

Om mig och bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Ovido - Quiz & Flashcards