Direktlänk till inlägg 20 januari 2011

en bra eftermiddag & ICA

Av Marlie - 20 januari 2011 20:30

Idag har Saga varit på mitt jobb några timmar på eftermiddagen. Vilket betyder att vi fick en ganska lång och mysig eftermiddag tillsammans, ibland spelar det ingen roll vad man gör, bara man är tillsammans :) 


När klockan väl var fem stack vi på Ica en snabbis för att Saga absolut ville ha blodpudding till middag och hon har nog ätit den dyraste blodpuddingen någonsin.. Blodpudding var det ända vi skulle ha men ändå slutade det på 142 kr. Varför blir det alltid så? Man ska handla något litet och det slutar alltid med att man kommer därifrån med en hel påse- Är det bara jag eller lyckas ni med? 

 
 
lynn

lynn

21 januari 2011 14:36

så är det ju alltid tyvärr.. Det är så mycket man "behöver" eller så är det en massa bra priser på sånt som "kan vara bra att ha" :P

http://www.wisewords.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marlie - 29 mars 2016 08:17

Bålsta var ganska nytt för mig och Camilla visade mig allt & alla. Jag var 17, eller kanske 18. Det var hemmafest. Det var Camillas barndomsvänner och där i soffan satt han, han den där killen som var lite roligare, lite snyggare, lite märkvärdigare ...

Av Marlie - 11 juli 2015 23:27

Världens och livet har precis visat oss sin sämsta sida.  Min åttaåring har nyss behövt hälsa på någonting jag ville hon skulle slippa, för alltid.    Bålsta är omskakat och många sörjer den tragiska händelse att en nioårig flicka mist livet, u...

Av Marlie - 1 juni 2015 22:55

Det var fredag, sent en fredagsnatt. Hockeyn var på och du lät hockeyn få bli öppningsfrasen på ett samtal som tre dagar senare fortfarande lever och som vänder upp och ner på hela min tillvaro. På ett väldigt bra sätt.    Vem är du? Vad kommer...

Av Marlie - 11 november 2014 21:48

Det är inte ens en månad kvar. Inte ens tre veckor kvar. Herregud.   Det är två veckor och fem dagar. Det är nitton dagar kvar. Va vadå? Nitton dagar! Det är inte ens tjugo dagar kvar. Håll i hatten. Jag är nervös. Jag är pirrig.   Det ...

Av Marlie - 12 oktober 2014 22:50


Jag har drömt om en bröstoperation så länge jag kan minnas och för 2-3 år sedan hoppades jag att det skulle bli möjligt innan jag fyller 30 och nu sitter jag här... 27år gammal och om 49 dagar händer det.   Om 49 dagar blir min dröm verklig...

Om mig och bloggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Skapa flashcards