Direktlänk till inlägg 15 februari 2011

Lösenordet

Av Marlie - 15 februari 2011 21:06

Än så länge har jag inte bestämt mig, men jag har lite tankar på att byta lösenordet på min blogg igen och sen inte dela med mig till någon. Jag hittar inte rätt ord för att beskriva känslan i mig när människor ber om lösenordet och jag delar med mig av det och sen visar det sig att dom endast ville ha det för sin nyfikenhets skull. 


Jag kräver inte att ALLA ska kommentera alla inlägg jämt och ständigt, för det är jag själv urusel på.. Men jag bara får en känsla av att ni är några som egentligen inte bryr sig så mycket om själva innehållet i inlägget eller om mina känslor, ni var bara väldigt nyfikna på att få läsa. Ni tyckte det var intressant med låsta inlägg och jag tycker det är läskigt.. Att ni låtsas vara mina nära & kära, men utan ett ord när jag faktiskt behöver ett.


Hur som, det visar sig om jag byter eller ej.. Och då är det meningslöst att be om det. 

 
 
Ingen bild

Bengan

15 februari 2011 21:55

Är sjukt hur nyfikna folk kan bli bara för att de är ett lösenord. Jag brukar alltid tänka OM de är meningen att jag SKA få läsa ett inlägg så får jag lösenordet av den personen som har skrivit det annars känns de väldigt genant att fråga efter de. Puss på dig gumman <3

 
Nettan

Nettan

16 februari 2011 10:15

Jag älskar dig! <3

http://tankerummet.blogg.se

 
happy wheels

happy wheels

21 december 2017 08:12

Ni tyckte det var intressant med låsta inlägg och jag tycker det är läskigt.....

http://https://happywheelsnow.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marlie - 29 mars 2016 08:17

Bålsta var ganska nytt för mig och Camilla visade mig allt & alla. Jag var 17, eller kanske 18. Det var hemmafest. Det var Camillas barndomsvänner och där i soffan satt han, han den där killen som var lite roligare, lite snyggare, lite märkvärdigare ...

Av Marlie - 11 juli 2015 23:27

Världens och livet har precis visat oss sin sämsta sida.  Min åttaåring har nyss behövt hälsa på någonting jag ville hon skulle slippa, för alltid.    Bålsta är omskakat och många sörjer den tragiska händelse att en nioårig flicka mist livet, u...

Av Marlie - 1 juni 2015 22:55

Det var fredag, sent en fredagsnatt. Hockeyn var på och du lät hockeyn få bli öppningsfrasen på ett samtal som tre dagar senare fortfarande lever och som vänder upp och ner på hela min tillvaro. På ett väldigt bra sätt.    Vem är du? Vad kommer...

Av Marlie - 11 november 2014 21:48

Det är inte ens en månad kvar. Inte ens tre veckor kvar. Herregud.   Det är två veckor och fem dagar. Det är nitton dagar kvar. Va vadå? Nitton dagar! Det är inte ens tjugo dagar kvar. Håll i hatten. Jag är nervös. Jag är pirrig.   Det ...

Av Marlie - 12 oktober 2014 22:50


Jag har drömt om en bröstoperation så länge jag kan minnas och för 2-3 år sedan hoppades jag att det skulle bli möjligt innan jag fyller 30 och nu sitter jag här... 27år gammal och om 49 dagar händer det.   Om 49 dagar blir min dröm verklig...

Om mig och bloggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Ovido - Quiz & Flashcards