Direktlänk till inlägg 17 februari 2009

ny blogg

Av Marlie - 17 februari 2009 19:58

Ny blogg, nogg.se känns inte som en blogg på något sätt så det här känns bättre.



 Idag är jag trötting! Förstår inte, men luften har totalt gått ur mig och jag skulle egentligen somna gott om jag gick och la mig.


Har jobbat hela dagen idag, nu är jag ledig två dagar och jobbar igen på fredag. Har fått schemat för mars och är schemalagd 130timmar plus minus. Det känns faktiskt ganska lagom.. Mest "normala" arbetstider och det är jag nöjd över.


Saga går sedan två helger tillbaka på plast och lek, det har hittills inte varit någon favorit men det vänder förhoppningsvis snart :) Hon känner sig dock stor, frågar man henne själv ska hon till simhallen och simma, inte bada och tro mig - det är en viktig detalj!


Imorgon ska vi på kryssning, det ska bli kul att göra någonting utöver det vanliga faktiskt :)


Jag väntar fortfarande..... hm!


 
 
Ingen bild

Camilla

17 februari 2009 20:39

Vad väntar du på?

 
Nettan

Nettan

17 februari 2009 20:47

Men WOW en gång till idag! NU blir jag ju riktigt stolt över dig att du ÄNTLIGEN har tagit ditt förnuft till fånga och bytt blogg...
Nu är det bara en till person som skall ta sitt förnuft till fånga och SKAFFA en blogg!!!(guess who)

Kryssning mitt i veckan?! Häftigt!

Och JA, jag undrar samma sak, vad väntar du på????

Kram

http://www.skorpan.bloggagratis.se

 
Milla

Milla

17 februari 2009 21:59

Jag hoppas att du kommer att triva bättre här. Hoppas att allt är bra. Du är inte ensam som är trött. Nu ska jag iallafall gå och krama kudden. Sköt om dig vännen.
Kram Milla

http://Trollmor

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marlie - 29 mars 2016 08:17

Bålsta var ganska nytt för mig och Camilla visade mig allt & alla. Jag var 17, eller kanske 18. Det var hemmafest. Det var Camillas barndomsvänner och där i soffan satt han, han den där killen som var lite roligare, lite snyggare, lite märkvärdigare ...

Av Marlie - 11 juli 2015 23:27

Världens och livet har precis visat oss sin sämsta sida.  Min åttaåring har nyss behövt hälsa på någonting jag ville hon skulle slippa, för alltid.    Bålsta är omskakat och många sörjer den tragiska händelse att en nioårig flicka mist livet, u...

Av Marlie - 1 juni 2015 22:55

Det var fredag, sent en fredagsnatt. Hockeyn var på och du lät hockeyn få bli öppningsfrasen på ett samtal som tre dagar senare fortfarande lever och som vänder upp och ner på hela min tillvaro. På ett väldigt bra sätt.    Vem är du? Vad kommer...

Av Marlie - 11 november 2014 21:48

Det är inte ens en månad kvar. Inte ens tre veckor kvar. Herregud.   Det är två veckor och fem dagar. Det är nitton dagar kvar. Va vadå? Nitton dagar! Det är inte ens tjugo dagar kvar. Håll i hatten. Jag är nervös. Jag är pirrig.   Det ...

Av Marlie - 12 oktober 2014 22:50


Jag har drömt om en bröstoperation så länge jag kan minnas och för 2-3 år sedan hoppades jag att det skulle bli möjligt innan jag fyller 30 och nu sitter jag här... 27år gammal och om 49 dagar händer det.   Om 49 dagar blir min dröm verklig...

Om mig och bloggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Nyaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

Hur många läser bloggen?


Skapa flashcards